۳۴ سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی شهرستان کارون اهداء شد

مراسم اهدای ۳۴ جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کارون برگزار شد.

سرهنگ حمدی صخری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارونگفت: با همکاری مشترکی که بین کمیته امداد و سپاه وجود دارد، خدمات قابل توجهی در بخش‌های مختلف با رویکرد محرومیت زدایی و توانمندسازی جامعه هدف ارائه می‌شود.

او می‌گوید: محل اعتباری تهیه این اقلام قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی و جهاد سازندگی سپاه پاسداران و در راستای تفاهم‌نامه کشوری مابین سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی (ره) طبق شناسایی و نیاز سنجی‌های قبلی بین زوجه‌های جوان (دختران مددجویان) جهت مردم دوستی و مردم داری و در راستای تامین بخشی از اساسی‌ترین ملزومات تشکیل زندگی مشترک این عزیزان اهداء و توزیع میشود.

سرهنگ حمدی صخری با بیان اینکه سپاه شهرستان کارون خدمات قابل توجهی در بحث محرومیت زدایی در اوایل سال ۱۴۰۲ تاکنون به مردم ارائه کرد گفت: مشارکت در احداث ۱۶ پروژه منزل محروم به ارزش ریالی هر پروژه ۳۰۰ میلیون ریال، مشارکت در احداث پنج پروژه از منازل مددجویان کمیته امداد در مناطق روستایی، شناسایی ۳۰ پروژه تعمیراتی جهت بازسازی و مرمت منازل محرومین در سال جاری، توزیع صد‌ها بسته معیشتی در مناسبت‌های ملی و مذهبی از جمله خدماتی است که به مناطق کم برخوردار شهرستان توسط سپاه ارائه شد.

رییس کمیته امداد کارون گفت: یکی از اقدامات مشترک این دو دستگاه، کمک‌های مومنانه در حوزه معیشت، مسکن، تحصیل و کمک به زوج‌های جوان نیازمند بوده که خوشبختانه در این زمینه اقدامات قابل توجهی در شهرستان صورت گرفته است.

حمزه کنانی ادامه داد: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی به ارزش ۳۰ میلیون تومان است که امروز توسط سپاه و کمیته امداد تقدیم نوعروسان تحت پوشش شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.