امام جمعه بخش بهمن مطرح کرد؛

مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سلطه گری

حجت الاسلام علیزاده گفت: امروز در جهان سلطه گری، دست درازی آمریکا بر حقوق ملت‌ها را شاهدیم و مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سلطه گری.

حجت‌الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار داشت: امروز جنایات در دنیا، زیر سر آمریکاست، جنایت رژیم صهیونیستی و ظلم به مردم فلسطین هم با چراغ سبز آمریکا است.

او افزود: آش آمریکا در شرارت و پلیدی و جنایت، به قدری شور شده که در شهر‌های مختلف آمریکا نیز شعار مرگ بر آمریکا سر داده میشود و پرچم آمریکا به آتش کشیده می‌شود.

 علیزاده با تبریک روز دانش آموز بیان کرد: آنچه امروز برای دانش آموزان و نسل جوان و نوجوان لازم است قدرت تحلیل است، امروز باید تحلیل سیاسی داشته باشیم و از ظاهر یک رخداد سیاسی به لایه‌های پنهان آن برسیم.


در مراسم یوم الله ۱۳ آبان مهردشت دانش آموزان به همراه دبیران و اقشار مختلف مردم از بلوار گلستان تا پارک مهتاب مهردشت راهپیمایی کردند و با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از جنایات آمریکا اعلام کردند.

قرائت قطعنامه ۱۳ آبان، اجرای گروه سرود ترنم ظهور و همخوانی سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار