۲۳۲ هکتار از اراضی ملی ماهنشان سند دار شد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود گفت: طی ۲ سال گذشته در شهرستان ماهنشان هفت فقره سند تک برگی برای اراضی ملی به مساحت ۲۳۲ هکتار دریافت شده است.

محمد حسن عباسی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته در شهرستان ماهنشان هفت فقره سند تک برگی برای اراضی ملی صادر شده گفت: طی بازه زمانی یاد شده در شهرستان ایجرود و حلب نیز ۱۴ فقره سند تک برگ برای اراضی دولتی به مساحت ۷۶ هکتار به نام سازمان ملی زمین و مسکن دریافت شد.

وی به مشکلات اخذ سند مالکیت تک برگی در شهرستان ماهنشان اشاره کرد و گفت: متاسفانه تاخیر در اخذ سند کمیسیون، رفع تداخلات با سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی چالش هایی را در پی داشته است.

این مسوول گفت: دریافت سند تک برگی زمانبر است،‌ افزود: خوشبختانه با انجام این اقدامات، بهره برداری از زمین های دولتی تسهیل می شود که در طرح های توسعه شهری و طرح های حمایتی مسکن برای اقشار مختلف مردم مورد استفاده قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تملک اراضی ملی در شهرستان ماهنشان و ایجرود ادامه دارد که با شناسایی اراضی ملی نسبت به اخذ سند و انجام فرآیندهای مربوط به آن اقدام می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.