القسام: بیش از ۶۰ اسیر اسرائیلی در حملات رژیم صهیونیستی کشته شدند

گردان‌های القسام اعلام کرد که از هفتم اکتبر تاکنون بیش از ۶۰ اسیر اسرائیلی در غزه در حملات ارتش رژیم صهیونیستی کشته شده‌اند.

گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شنبه شب اعلام کرد که از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون بیش از ۶۰ اسیر اسرائیلی در غزه در حملات ارتش رژیم صهیونیستی کشته شده اند.

به گزارش شبکه الجزیره قطر، این گروه مقاومت همچنین اعلام کرد که هنوز اجساد ۲۳ نفر از اسیران اسرائیلی کشته شده زیر آوار است و به دلیل ادامه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی هرگز نخواهیم توانست آن‌ها را پیدا کنیم.

بیانیه القسام ساعاتی پس از آن اعتراف سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به افزایش شمار اسرا و کشته‌های این رژیم صورت می‌گیرد.دانیل هگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شنبه تأیید کرد که چهار نظامی دیگر اسراییل در جنگ غزه کشته شده اند.

وی گفت که شمار کشته‌های نظامی ارتش اسرائیل و افسران آن نیز از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون به ۳۴۵ تن رسیده است. چهار نظامی دیگر اسراییل در جنگ غزه کشته شده‌اند.

با احتساب این چهار فرد، شمار نظامیان کشته شده ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله زمینی این رژیم به غزه به ۲۹ تن رسیده است.

هگاری همچنین از افزایش شمار اسرای اسرائلی در غزه خبر داد و گفت: به خانواده‌های ۲۴۱ «گروگان» در غزه اطلاع رسانی کردیم و به تلاش‌های اطلاعاتی و عملیاتی خود برای بازگرداندن آن‌ها ادامه می‌دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار