جاذبه‌های مراکز فرهنگی مذهبی در استان سمنان تقویت شود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ایجاد جاذبه در مراکز فرهنگی مذهبی استان را ضروری دانست و گفت: پارک موزه دفاع مقدس سمنان یکی از ظرفیت‌ها در این عرصه است.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی در نشست امنای پاک موزه دفاع مقدس استان سمنان گفت: جذابیت‌های بصری پارک موزه دفاع مقدس سمنان باید با انجام اقدامات ابتکاری افزایش یابد.

وی همچنین هزینه در بخش فرهنگ را سرمایه‌گذاری دانست و افزود: حفظ نسل جوان و تأمین آینده فرزندانمان به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گره خورده است.

امام جمعه سمنان با تاکید بر هم‌افزایی ظرفیت‌های مصلی و پارک موزه دفاع مقدس گفت: ترسیم نقشه اقتصادی برای نگهداری و توسعه این مجموعه یکی از ضرورت‌های پارک موزه دفاع مقدس سمنان است.

مطیعی وجود مدیران و نیروی انسانی توانمند و مجرب در حوزه دفاع مقدس در استان را مغتنم دانست و خاطرنشان کرد: باید زمینه فعالیت این افراد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فراهم شود.

استاندار سمنان  با بیان اینکه باید از ظرفیت پارک موزه دفاع مقدس سمنان به عنوان یک مجموعه فرهنگی ، دینی که در مسیر زائران حرم رضوی قرار گرفته استفاده شود گفت: بازنمایی نقش آفرینی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین ظرفیت این پارک موزه است که باید با استفاده از امکانات نرم افزاری آن را بکار گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار