شناسایی ۲۰۰ نقطه پرتردد و حادثه خیز در همدان

رئیس پلیس راهور شهر همدان گفت: برای کاهش حوادث ترافیکی و تصادافت در شهر همدان ۲۰۰ نقطه پر تردد و حادثه خیز شناسائی شده است

 سرهنگ فارسی در کارگروه سلامت و امنیت غذائی که دستور کار راهکار‌های کاهش حوادث ترافیکی در شهر همدان برگزار شده بود، افزود: متاسفانه بیشترین حوادث و مرگ و میر‌های ناشی از تصادفات در شهر همدان بر خلاف کشور که عصر‌ها اتفاق می‌افتد در همدان در شب‌ها اتفاق می‌افتد.

او تاکید کرد: در برخی از مناطق شهر همدان نیازمند تقویت روشنایی معابر هستیم که دید رانندگان را در شب افزایش دهد.

سنجربیگی، مدیرعامل هلال احمر استان همدان هم گفت: در نیمه نخست امسال ۵۲۹ مورد عملیات امداد و نجات در استان اجرا و به ۶۶۰ نفر امدادرسانی شد.

مدیر فوریت‌های پزشکی همدان هم گفت: در سال گذشته ۴۷ میلیارد تومان هزینه درمان مصدومان حوادث ترافیکی در استان شد که این رقم از ابتدای سال تاکنون ۳۴ ممیز ۷ درصد میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گفته معصومی، ۸ ونیم درصد مرگ و میر‌های کشور در سال گذشته در اثر حوادث ترافیکی و جاده‌ای جان رخ داده است که پنجمین علت مرگ ومیر‌های کشور ناشی از حوادث جاده‌ای است.

مجذوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز تأکید کرد: ۵۱ درصد علت اصلی حوادث جاده‌ای ناشی از عوامل انسانی است که فوت هر فرد در این حوادث بیش از ۸ میلیارد تومان هزینه تحمیل می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.