معاون استاندار کردستان:

نقش سمن ها در پیشبرد اهداف اجتماعی و فرهنگی چشم گیر است

رمضانی گفت: سازمان‌های مردم نهاد به عنوان رابط میان دولت و مردم هستند و نقش آن در پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی بسیار چشم گیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان در کارگاه منطقه‌ای سمن‌های سطح ۲و ۳ شمالغرب کشور که به میزبانی سنندج برگزارشد، اظهار داشت: طبق گزارشات رسیده و بررسی‌های بعمل آمده، اقدامات بسیار خوبی در سطح استان و کشور در حوزه کاهش آسیب‌ها و اقدامات فرهنگی بخصوص در مناطق حاشیه شروع شده است و ما نیز به سازمان‌های مردم نهاد به عنوان رابط میان دولت و مردم نگاه می‌کنیم و اعتقاد داریم که نقش سمن‌ها در پیشبرد اهداف بسیار چشم گیر است.

مهدی رمضانی با بیان اینکه کردستان این پتانسیل را دارد که به استان پایلوت در برگزاری کارگاه‌های اینچنین در کشور به ثبت برسد، افزود: انتظار داریم سمن‌ها و جوانان این طرح‌ها از نظر تئوری و علمی و همچنین مسئولین نیز بصورت مدیریتی آن را حمایت کنند. 

وی افزود: باید از تجربه استان‌های موفق بخصوص در حوزه پرداختن به مسائل و آسیب زدایی از مناطق حاشیه استفاده نمود تا استان کردستان از این حیث سرآمد در کشور باشد.

رمضانی به ظرفیت علمی بالای استان کردستان و سایر استان‌ها بخصوص قشر جوان و نوجوان و علاقمند به مسائل اجتماعی گریزی زد و گفت: ما حاضریم کار علمی و آموزشی را در استان کردستان استارت بزنیم و یک آسیب اجتماعی را نشانه گذاری نموده و بر روی آن کار‌های عملی و علمی انجام شود لذا سمن‌ها در اجرای آن نقش پر رنگی خواهند داشت و مسئولین نیز موظف به حمایت از آن هستند.

کارگاه منطقه‌ای سمن‌های سطح ۲و ۳ شمالغرب کشور با حضور استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل زنجان، گیلان و کردستان به میزبانی سنندج برگزارشد.

برچسب ها: سمن ها ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.