اجرای هشت تئاتر خیابانی در مجموعه گردشگری مینی‌وُرلد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: اجرای هشت گروه تئاتر خیابانی در مجموعه تفریحی، توریستی و گردشگری مینی‌وُرلد (جهان کوچک) در خلال جشنواره تئاتر استانی آغاز شد.

فرشاد کشاورزیان گفت: اجرای نمایش‌های راه یافته به سی وپنجمین جشنواره تئاتر استان همدان در بخش صحنه‌ای از امروز در مجموعه مینی‌وُرلد و مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد آغاز شده است.

او گفت: هشت گروه نمایشی در بخش خیابانی به سی وپنجمین جشنواره تئاتر استان همدان راه یافته‌اند که در سانس‌های مختلف برای عموم اجرا خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: هر کدام از تئاتر‌های خیابانی ۲ اکران دارند که در نوبت‌های صبح ساعت ۱۰ و ۱۱ و در سانس‌های بعدازظهر در ساعت‌های ۱۵:۳۰ و ۱۶:۳۰ در روز‌های سه‌شنبه و جهارشنبه زمان‌بندی شده است.

کشاورزیان گفت: در بخش خیابانی هشت اثر شامل «یه روز پر دردسر» به کارگردانی «حمید رضایی»، «چهل پنبه» به کارگردانی «سعید باغبانی»، «بادکنک‌های مهربانی» به کارگردانی «مهدی کوثری» و «رسم چادر» به کارگردانی «وحید عبداللهی» هر چهار گروه از همدان، «پنج و بیست و پنج دقیقه» به کارگردانی «شیرین کرمی» و «اقتباب» به کارگردانی «مهدی روزبهانی» هر ۲ از ملایر به مرحله نهایی راه یافتند.

او «المنت آشاپور» به کارگردانی «صحبت‌الله روشن‌فکر» از نهاوند و «خیابان میعاد» به کارگردانی «ابراهیم یمین‌اسماعیلی» از بهار را از دیگر آثار راه یافته به بخش خیابانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان همدان عنوان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: ۱۶ گروه نمایشی از سراسر استان شهر‌های همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، بهار و رزن در ۲ بخش صحنه‌ای و خیابانی حضور دارند که هشت گروه در بخش صحنه‌ای و هشت گروه در بخش خیابانی به رقابت می‌پردازند.

کشاورزیان گفت: هشت گروه نمایشی در بخش صحنه‌ای نیز در سه مکان تماشاخانه موسسه فرهنگی و هنری باران، مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد و مرکز آموزش هنر در بلوار ۱۵ خرداد در نظر گرفته شده و بازدید برای عموم رایگان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.