۸۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس و مدافعان حرم در قم منتشر شد

مسئول ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم گفت: ۸۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس توسط این بنیاد از ابتدای امسال تاکنون در قم منتشر شده‌است.

وحید رسولی گفت: از این تعداد کتاب منتشر شده ۴۰ عنوان به صورت صوتی است.

 مسئول ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم  بیان کرد: ۲۵ عنوان کتاب درحوزه دفاع مقدس و مدافعان حرم نیز درمرحله نهایی برای چاپ است.

رسولی عنوان کرد: امسال طی مجوزی که به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم داده شد، از این پس کتاب‌های منتشر با نام انتشارات بنیاد خواهد بود.

 مسئول ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم  به این نکته اشاره کرد که در هفته دفاع مقدس امسال چهار کتاب در حوزه دفاع مقدس در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم رونمایی شد که از این بین سه کتاب در حوزه ترجمه و یک کتاب در زمینه تاریخ شفاهی بود.

رسولی گفت: آن چه برای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم برای چاپ کتاب حوزه دفاع مقدس در نظر گرفته شده، انتشار ۶۰ کتاب تا پایان سالجاری است.

 مسئول ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم  یادآور شد: یکی از مهم‌ترین اهداف حوزه ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از هنر و همچنین چاپ کتاب برای اقشار و سنین مختلف است.

برچسب ها: دفاع مقدس ، انتشار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار