محور دشت به جنگل گلستان تا اطلاع بعدی مسدود است

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از تخریب بخشی از جاده دشت به تونل جنگل گلستان بر اثر جاری شدن سیلاب خبر داد و گفت: این مسیر تا طلاع بعدی مسدود خواهد بود.

 غلامرضا شفیق  با اشاره به بارش شدید باران، طغیان رودخانه طی شب گذشته در برخی از نقاط استان افزود: سیل جاده بجنورد - جنگل گلستان را به طول ۳۰۰ کیلومتر تخریب کرده است و تا چند روز آینده این محور بسته و تردد در آن ممنوع است.

وی گفت: رانندگانی که قصد تردد از خراسان شمالی به شهر‌های شمالی کشور را دارند، باید یکی از مسیر‌های شهر‌های اسفراین، گرمه و جاجرم را انتخاب کنند.

شفیق افزود: دیشب محور آشخانه به جنگل گلستان بر اثر جاری شدن سیلاب مسدود و از تردد اتوبوس‌ها جلوگیری وبرای تردد از مسیر گرمه و جاجرم به بجنورد و یا مشهد راهنمایی شدند.

علاوه بر آن بارش شدید باران در شب گذشته سبب شد تا محور شهرآباد به کلاله هم مسدود شود و تردد از این مسیر به رانندگان توصیه نمی‌شود.

همان طور که اداره کل هواشناسی پیش بینی کرده بود از عصر دیروز سامانه بارشی اغلب مناطق استان را در برگرفت که سبب وزش باد لحظه‌ای شدید، بارش باران و مه و در برخی نقاط موجب رگبار باران و رعد و برق و آب گرفتگی معابر همراه بود.

بر اساس گزارش کارشناسان هواشناسی بیدک دشت با ۴۵ میلیمتر بیشتر بارش را در این مدت به ثبت رساند.

این سامانه تا ظهر امروز در استان فعال است.

برچسب ها: سیل ، مسدود شدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.