۱۰ نکته از دیدار استقلال و تراکتور

استقلال، پس از تساوی هفته گذشته برابر شمس‌آذر به دنبال بقا در صدر جدول لیگ‌برتر است.

تی‌تی‌ها که در کسب نتیجه، عملکردی سینوسی داشته‌اند، این هفته باید برابر صدرنشین لیگ به میدان بروند. تیمی که با هدایت جواد نکونام، ۱۹ امتیاز از ۲۴ امتیاز ممکن در ۹ مسابقه اخیر خود را کسب کرده است.

 آبی‌های پایتخت برای تداوم صدرنشینی باید از سد تراکتور بگذرند و قرمزپوشان جهت رسیدن به ثبات در نتیجه‌گیری و بقا در جمع بالانشینان چاره‌ای جز غلبه بر استقلال نخواهند داشت.

۱۰ نکته از این بازی را در ادامه می‌خوانید:

۱. اختلاف امتیازی استقلال صدرنشین با پرسپولیس رده دومی روی عدد دو قرار دارد. استقلال ۱۹ امتیازی است. این تیم با برد در هفته دهم رقابت‌ها فرصت بقا در صدر را دارد؛ اما شکست آبی‌پوشان در بازی با تراکتور می‌تواند به قیمت از دست دادن صدر جدول تمام شود.

۲. تراکتور با ۱۵ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد. تی‌تی‌ها با برد در این بازی می‌توانند جهش بزرگی در جدول داشته باشند و تا رده دوم صعود کنند. شکست در این بازی امکان دارد، تراکتور را تا رتبه هشتم پایین بیاورد.

۳. تراکتور در دوران خصوصی خود تاکنون مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی به پیروزی نرسیده است.

۴. تراکتور در طی پنج بازی اخیر خود مقابل استقلال در تهران تنها دو بار موفق به باز کردن دروازه آبی‌پوشان شده است.

۵. استقلال در بازی‌های خانگی خود در فصل جاری لیگ‌برتر، همواره پیروز بوده است.


بیشتربخوانید 


۶. تراکتور از پنج بازی خارج از خانه خود در فصل جاری لیگ‌برتر، ۹ امتیاز به دست آورده است.

۷. استقلال با به ثمر رساندن ۱۲ گل، سومین خط حمله قدرتمند لیگ‌برتر را در اختیار دارد.

۸. آخرین برد تراکتور مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی به ۶ سال و ۱۱ ماه و ۲۹ روز قبل باز می‌گردد. (بازی رفت لیگ شانزدهم، ۲ بر ۱)

۹. شیخ دیاباته و مهدی قائدی با پنج گل بهترین گلزنان تقابل‌های استقلال و تراکتور هستند و پس از آن‌ها، فرهاد مجیدی، مجتبی جباری، سامان نریمان‌جهان و محمد قنبری با سه گل قرار دارند.

۱۰. در بین یاران استقلال و تراکتور، امیرحسین حسین‌زاده، پیمان بابایی، حسین پورحمیدی، سعید مهری، محمد نادری، ایمان سلیمی، عارف آقاسی، مهدی مهدی‌پور، سیدمحمد حسینی و ارسلان مطهری، بازیکنانی هستند که سابقه بازی برای هر دوتیم را در کارنامه دارند.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار