سارقان مسلح راهزن در سراوان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند سه نفره سارقان مسلح سابقه‌دار و حرفه‌ای و کشف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وجه نقد، انواع سلاح، مهمات و پلاک سرقتی در شهرستان سراوان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان  بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت در مسیرهای ارتباطی سراوان اقدامات پلیسی منجر به شناسایی سه نفر سارق سابقه‌دار در یکی از محلات این شهرستان شد.

وی با بیان اینکه پلیس با اشراف اطلاعاتی سارقان شناسایی شده را در یک اقدام ضربتی دستگیر و در بازرسی از سه دستگاه خودروی آنان ضمن کشف یک قبضه سلاح و مهمات مربوطه، بی‌سیم دستی، پلاک‌های سرقتی خودرو و بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وجه نقد نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: افراد دستگیر شده جهت بررسی‌های تخصصی و کشف ارتکاب جرائم احتمالی فعلاً تحت‌نظر و تحقیقات لازم انجام خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از مشارکت مطلوب شهروندان با پلیس در انجام ماموریت‌های مختلف، از آنان خواست، تا همواره هشدارهای پلیسی را در راستای پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت اطلاع از هر گونه موارد با فعالیت مشکوکی آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

برچسب ها: سارق ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار