چهار نفر از استان سمنان برای انتخابات مجلس خبرگان ثبت‌نام کردند

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: چهار نفر از روحانیون متقاضی داوطلبی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان برای حوزه انتخابیه این استان تا پایان روز ششم نام‌نویسی کردند.

حسین شجاعی دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: ۲ نفر از ثبت‌نام کنندگان داوطلبی مجلس خبرگان از حوزه استان سمنان از فرمانداری قم و ۲ نفر از فرمانداری سمنان اقدام به ثبت نام کردند.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: متقاضیان داوطلبی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان در مدت هفت روز از ۱۴ تا ۲۰ آبان ساعت هشت تا ۱۸ برای مراجعه به مراکز تعیین شده و ثبت‌نام فرصت دارند و امروز بیستم آبان آخرین فرصت ثبت‌نام برای متقاضیان است.

وی ادامه داد: طبق اطلاعیه شماره ۱۰ وزارت کشور متقاضیان داوطلبی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان به مدت هفت روز از چهاردهم تا بیستم آبان ماه برای ثبت‌نام فرصت دارند و انتظار می‌رود به منظور جلوگیری از شلوغی و بروز هرگونه مشکلی، افراد متقاضی ثبت‌نام خود را قطعی کنند و به ساعات پایانی امروز موکول نکنند.

وی بیان کرد: متقاضیان داوطلبی می‌توانند خود یا نمایندگانشان که به صورت کتبی و رسمی معرفی شده باشند، برای نام‌نویسی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان به صورت حضوری به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: طبق اعلام وزارت کشور زمان ثبت‌نام انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان تمدید نمی‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.