از برگزاری رویداد‌های استارت‌آپ حوزه صنعت و خوشه‌های صنعتی حمایت می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در راستای رونق بخشی به صنایع و به منظور حمایت از ایده‌های نو، رویداد استارت‌آپ صنعت پوشاک و نساجی در استان برگزار می‌شود.

 هاشم علایی اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان راهبر اصلی اجرای خوشه‌های صنعتی، از برگزاری هرگونه استارت‌آپ‌های صنعتی و مرتبط با خوشه‌های صنعتی حمایت می‌کند.

او هدف از اجرای خوشه‌های صنعتی را تقویت ارتباط، شبکه سازی و همکاری اعضای خوشه با یکدیگر دانست و افزود: برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و به منظور حمایت از افزایش تولید، بهره‌وری و صادرات واحد‌های تولیدی، تاکنون سه خوشه صنعتی فرش، پلاستیک و لبنیات در سطح استان پیاده سازی و به مرحله اجرا در آمده است و اجرای خوشه صنعتی پوشاک و نساجی نیز به زودی در استان اردبیل آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: در این رویداد استارت‌آپی که از تاریخ ۳۰ آبان الی ۲ آذرماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، روش‌های نوین در صنعت پوشاک و نساجی استان مورد کنکاش و پژوهش قرار گرفته و به نفرات برتر نیز جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

علایی از فعالان استارت‌آپ‌ها دعوت کرد تا طرح‌ها و ایده‌های نو خود را برای توسعه صنعت پوشاک و نساجی استان از طریق آدرس https://evand.com/events/javidanst ارائه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.