اجرای طرح‌های زیرساختی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی از اجرای طرح‌های زیرساختی به ارزش چهار هزار و ۷۸۴ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

آقای مطلبی گفت: طرح‌های زیرساختی و زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان آذربایجان شرقی در حال اجرا است که بارزترین آن‌ها آسفالت ریزی به مقدار ۳۰ هزار تن است.

وی با اشاره به شروع عملیات ساخت تصفیه خانه شهرک صنعتی بناب اظهار کرد: اجرای این عملیات طی امسال آغاز شده و شبکه‌های فاضلاب تصفیه خانه‌های شهرک‌های عالی نسب و بیلوردی نیز در حال تکمیل است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در خصوص تامین کسری آب شهرک‌های صنعتی استان  گفت: کسری آب شهرک‌های صنعتی شهید حاج قاسم سلیمانی، بستان آباد ۲، سراب، مراغه و عجب شیر به مقدار ۷۰ لیتر در ثانیه با استفاده از آب‌های زیرزمینی و سطحی با حفر چاه و اجرای شبکه‌های انتقال تامین شده است.

آقای مطلبی با اشاره به تامین برق در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ادامه داد: تفاهم نامه سه جانبه بین سازمان برنامه و بودجه، برق منطقه‌ای و شرکت شهرک‌های صنعتی استان در قالب موافقت نامه در ۹ شهرک و ناحیه صنعتی در قالب ۱۳ طرح امضا شده است و عملیات احداث شهرک صنعتی چاراویماق نیز در فاز ۱۰۰ هکتاری با اجرای معابر و توزیع آب در حال اجرا است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در خصوص واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۱۶۸ قطعه زمین به سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی واگذار شده است.

آقای مطلبی اظهار کرد: عملیات آماده‌سازی اجرای طرح‌های زیرساختی فاز ۶۰۰ هکتاری توسعه و عملیاتی شهرک صنعتی بعثت تبریز با سرمایه‌گذاری بیش از سه هزار میلیارد ریال در حال اجرا است و با توجه به استقبال سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این شهرک صنعتی و ظرفیت‌های قابل توجه آن اکنون ۳۲۱ قرارداد در شهرک صنعتی بعثت با متقاضیان منعقد شده است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان  آذربایجان شرقی در خصوص تکمیل نواقصات زیرساختی مرحله توسعه شهرک‌های صنعتی شهید سلیمی شهرستان آذرشهر و سنگ شهر نیز گفت: این نواقصات شامل اجرای خیابان سازی، شبکه برق ۲۰ کیلوولت و شبکه توزیع و خط انتقال آب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.