آسفالت معابر ۱۹۱ روستا در کرمانشاه

مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه امسال آسفالت معابر ۱۹۱ روستا را در دستور کار قرار داده‌اند.

روستای موئینه از توابع بخش دینه ور شهرستان صحنه و مرکز دهستان حر این روستا ۵۰۰ نفر جمعیت دارد.

در قالب ۱۵۰ خانوار از سال‌ها پیش امکانات خوبی برای مردم روستا فراهم شده است.

از سال‌ها پیش مردم روستا به دلیل نبود آسفالت با مشکلاتی روبرو بودنداما با اجرای جهاد عمرانی در روستا‌ها و و اجرای طرح نهضت آسفالت معابر روستایی کوچه‌ها و معابر این روستا آسفالت شد.

طرح نهضت آسفالت معابر روستایی با هدف ارتقاء بهداشت محیط عمومی هدایت آب‌های سطحی ارتقای کیفیت محیط زندگی و ایجاد نشاط و انگیزه برای تثبیت جمعیت در روستا‌ها انجام شد.

با آسفالت معابر و کوچه‌ها در این روستا حالا مردم مشکلاتشان مرتفع شده است.

حسنوند مدیر بنیاد مسکن شهرستان صحنه گفت: تهیه نقشه‌های طرح هادی از سال ۶۸ در کشور آغاز شد در شهرستان صحنه ۱۵۰ روستای بالای ۲۰ خانوار دارای طرح هادی هستند.

وی تصریح کرد: امسال از محل اعتبارات قیر رایگان ۲۰ پروژه برای آسفالت معابر و کوچه‌ها در روستا‌های این شهرستان در دستور کار قرار گرفت در این روستا بیش از ۵۰۰۰ متر مربع از معابر و کوچه‌ها آسفالت شده است.

اجرای طرح هادی جانی دوباره به روستا‌ها بخشیده ضرب آهنگ توسعه و عمران با همین شتاب که پیش رود می‌توان امیدوار بود آسفالت کوچه‌ها و معابر روستایی هرچه زودتر اجرایی شود.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه امسال آسفالت معابر ۱۹۱ روستا در سطحی به مساحت ۷۶۴ هزار متر مربع را با اعتبار ۲۰۲ میلیارد تومان در دستور کار قرار داده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.