بنیاد مسکن کرمانشاه ۱۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن می‌سازد

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه با اشاره به فعال بودن تمامی پروژه‌های نهضت ملی مسکن بنیاد در استان، گفت : هم اکنون پروژه‌ها از پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

شمس‌الله خدادادی مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه امروز در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن سراج در شهر کرمانشاه در جمع خبرنگاران، گفت : ساخت خانه در قالب طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است. 

وی در توضیح وضعیت پروژه سه فاز سراج کرمانشاه که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام است، گفت: تاکنون برای ۳ هزار و ۵۰۰ واحد این پروژه، زمین توسط راه‌شهرسازی تأمین و تحویل بنیاد مسکن شده که عملیات اجرایی آن در سه فاز شروع شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه اضافه کرد: فاز یک سراج با ظرفیت ۳۶۰ واحد در قالب ۱۵ بلوک در مرحله سفت‌کار و دیوارچینی است؛ فاز ۲ سراج با ظرفیت یک‌هزار و ۱۲۵ واحد در قالب ۱۶ بلوک که به شکل ساخت صنعتی قالب تونلی پروژه پیش خواهد رفت و در فاز سوم سراج با ظرفیت یک‌هزار و ۷۳۵ واحد در قالب ۲۷ بلوک، مراحل صدور پروانه و آماده‌سازی‌ها در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه نهضت ملی مسکن در دو بخش روستایی و شهری در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۵ هزار واحد در قالب طرح نهضت‌ملی مسکن در بخش روستایی و شهری جزء تعهدات بنیاد مسکن بوده که شروع شده است.

خدادادی گفت: حدود ۵ هزار واحد از این تعداد در قالب نهضت ملی مسکن روستایی به بانک معرفی و انعقاد قرارداد صورت گرفته که بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ واحد از آن به صورت واحد اجرایی در دست اقدام است و حدود ۲ هزار از آن تحویل متقاضیان روستایی شده است.

این مسئول با اشاره به ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن مطابق با استاندارد‌های موجود، گفت: متقاضیان هر چقدر در تأمین سهم آورده اقدام کنند؛ سرعت‌عمل بنیاد مسکن در تأمین مصالح و ساخت پروژه‌ها بالا می‌رود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های نهضت ملی مسکن بعد از شروع عملیات اجرایی در یک بازده زمانی ۲۴ ماهه آماده خواهد شد، افزود: تمامی پروژه‌های نهضت ملی مسکن بنیاد در استان فعال هستند و هم اکنون از پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۷۰ درصدی برخوردار هستند .

برچسب ها: بنیادمسکن ، مسکن مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.