تداوم حملات مقاومت به نیرو‌های آمریکایی در عراق و سوریه

طبق اعلام رسانه ها، نیرو‌های مقاومت اسلامی از ۱۷ اکتبر تاکنون ۵۲ بار مقر اشغالگران آمریکایی در عراق و سوریه را هدف قرار داده اند.

فاکس نیوز امروز دوشنبه گزارش داد که نیرو‌های اشغالگر آمریکایی مستقر در عراق و سوریه از ۱۷ اکتبر ۵۲ بار هدف حمله قرار گرفته اند.

رویترز به نقل از یک مقام نظامی آمریکایی اعلام کرد نیرو‌های آمریکایی مستقر در شمال شرق سوریه در کمتر از ۲۴ ساعت حداقل ۴ بار هدف حمله قرار گرفتند که سه مورد شب گذشته و یک مورد صبح امروز رخ داده است. این خبرگزاری با اشاره به استفاده از پهپاد و موشک در این حملات، تأیید کرد که در نتیجه این حملات هیچ تلفات جانی نداشته و آسیب جزئی به زیرساخت‌ها وارد شده است.

اخیرا  لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که ارتش کشورش در پاسخ به حملات قبلی به پایگاه‌های سربازان آمریکایی در عراق و سوریه، حملاتی را علیه آن‌ها انجام داده است.

پیشتر «مقاومت اسلامی در عراق» اعلام کرده بود که یک پایگاه ارتش آمریکا در دیرالزور در شمال شرق سوریه را با پهپاد هدف قرار داده است. در بیانیه «مقاومت اسلامی» آمده است: مجاهدان مقاومت اسلامی عراق پایگاه اشغالگران آمریکایی در عمق سوریه را با پهپاد هدف قرار دادند.

پایگاه‌های نظامی در عراق و سوریه که نیرو‌های آمریکایی در آن حضور دارند، از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در ۷ اکتبر بار‌ها هدف حملات پهپادی و موشکی قرار گرفته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار