معلمان اردبیلی در جشنواره الگو‌های تدریس خوش درخشیدند

معاون آموزش متوسطه استان اردبیل از درخشش معلمان اردبیلی در نوزدهمین جشنواره الگو‌های تدریس برتر و هفتمین جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری خبر داد.

محمود مشکی اظهار کرد: دبیران استان اردبیل در مرحله کشوری جشنواره الگو‌های تدریس برتر دروس متوسطه نظری و هفتمین دوره جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری با کسب رتبه‌های برتر کشوری خوش درخشیدند.

او با تبریک موفقیت کشوری معلمان استان در جشنواره الگو‌های تدریس تصریح کرد: در دنیای امروز با تغییر رویکرد آموزش از روش سنتی به شیوه جدید و لزوم توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای معلمان به ویژه در زمینه آشنایی با آموزش‌های مجازی و فناوری‌های دیجیتالی و استفاده از آموزش‌های ترکیبی با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود در مدارس، نوزدهمین دوره جشنواره الگو‌های تدریس برتر در ۲ بخش حضوری و غیرحضوری و همچنین هفتمین دوره جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری در چهار محور در اجرای راهکار ۷-۱۱ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در مرحله کشوری نوزدهمین دوره جشنواره الگو‌های تدریس برتر متوسطه نظری، در بخش حضوری درس فیزیک آرزو گلستانی از منطقه خورش‌رستم رتبه سوم کشوری و در هفتمین دوره جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری ملک اکبرزاده و فریبا زاویه کرد در محور دست‌سازه، درس قرآن و پیام‌های آسمانی رتبه سوم کشوری را از آن خود کردند.

مشکی افزود: مرحله کشوری بخش حضوری نوزدهمین دوره جشنواره الگو‌های تدریس برتر و هفتمین دوره جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری، با حضور نفرات برگزیده استان‌های سراسر کشور ۱۸ الی ۲۱ آبان ماه سال‌جاری در استان قزوین برگزار شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.