امام جمعه قزوین:

صهیونیست‌ها از جنگ‌های دراز مدت وحشت دارند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: صهیونیست‌ها همیشه و در طول تاریخ از جنگ‌های دراز مدت واهمه و وحشت داشته و توانایی اداره آن را هم ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین با بیان اینکه صهیونیست‌ها همیشه و در طول تاریخ از جنگ‌های دراز مدت واهمه و وحشت داشته و توانایی اداره آن را هم ندارند، گفت: آنان طاقت نداشته و ندارند که کسی مقابل آن‌ها بایستد و این مساله در گذشته مثل جنگ‌های ۳۳ و هشت روزه هم به وقوع پیوست و بلافاصله درخواست آتش بست می‌دادند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تاکید کرد: مناسبت مقاومت اسلامی را پیش رو داریم، امروز همگی شاهدیم که بین بزرگان و نظامیان صهیونیستی جنگ و دعواست و با هم اختلاف دارند، باید به صهیونیست‌ها بفهمانیم که بمب‌های آمریکایی و اروپایی هر چند می‌توانند ساختمان‌ها را ویران می‌کنند، اما اراده انسان‌های مومنی که به خدا توکل دارند با بمب شکسته نمی‌شود، بلکه محکم تر هم می‌شود.

وی ادامه داد: اراده را با بمب نمی‌شود از میان برداشت، امروز شما علاوه بر کودک کشی، زن‌ها را می‌کشید و ساختمان‌ها را ویران می‌کنید، داروخانه‌ها را منفجر می‌کنید، منابع آب را آلوده می‌کنید و مردم را با تشنگی روبرو می‌سازید در بیمارستان‌های غزه امروز همه از تشنگی فریاد می‌زنند، شما این کار‌ها را می‌توانید انجام دهید، اما هرگز برای اراده مردم نمی‌توانید استیلا پیدا کنید و این کار شما هم اراده‌های مردم را هر روز محکم تر می‌کند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه عزیزان جبهه مقاومت و همه جای دنیا، به ویژه در غزه یادآوری می‌کنیم که نصرت خدا که همان وعده پیروزی است نزدیک می‌باشد، تاکید کرد: دشمنان شما هم همه چیزشان را از دست داده اند، اما شما با آن‌ها فرق دارید و اینکه شما به خدا امید دارید، اما آن‌ها به هیچ جا امید ندارند و و آوارگان و سرگردانان‌هایی هستند که اگر از اینجا رانده شوند در هیچ کجای دنیا آن‌ها را نمی‌پذیرند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به اینکه انگیزه جنگیدن امروز در بین نیرو‌های نظامی صهیونیست وجود ندارد و نمی‌دانند برای چی می‌جنگنند، افزود: تانک‌ها و نفربر‌های رژیم صهیونیستی خیلی زود تبدیل با تابوت نظامیانشان شده و به همین جهت است که سربازان و افسرانشان انگیزه‌ای برای جنگ پیدا نمی‌کنند، چون اختلافات بین آن‌ها مشخص است.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان قزوین، فشار خانواده‌های اسرای صهیونیست و دیگر مردم آنجا زیاد شده و اصرار دارند که چرا جنگ باید ادامه پیدا کند؟ این‌ها حالشان، حال خوبی نیست و می‌طلبد که کمی بیشتر مقاومت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ادامه داد: این در حالی است که هزینه‌های سنگین و فشار اقتصادی ناشی از این جنگ که حداقل روزی ۲۵۰ میلیون دلار هزینه برروی دست صهیونیست‌ها گذاشته و از طرفی هم کارخانه هایشان هم تعطیل بوده و هیچ جای مملکتشکان هم امنیت ندارد، خسارت‌های اقتصادی فراوانی را تاکنون به این رژیم وارد آورده است.

وی افزود: تعطیلی صنایع و منابع درآمدی صهیونیست‌ها در شرایط جنگی، اعتراض جهانی و خشم و انزجار عمومی در همه جهان و تظاهرات چندصد هزار نفری مردم اروپا و آمریکا همه این‌ها روحیه صهیونست‌ها را به شدت نابود کرده است.

امام جمعه قزوین با اشاره به آغاز هفته بسیج، تاکید کرد: همه برکاتی که الان می‌بینیم به برکت امام راحل در احیای این نیروی مردمی بود تا جایی که فرمودند "تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقینا از برکات و الطاف خداوند بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد".

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، خاطرنشان کرد: پرستاران که شب و روز در خدمت مردم هستند و سلامت آنان را تضمین می‌کنند، در حقیقت لطف، رحمت و برکت خداوند به شمار می‌روند و توسط این عزیزان است که برکت سلامتی نصیب آحاد جامعه می‌شود و در دوران کرونا نیز زحمت‌های فراوانی کشیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.