کارشناس روابط بین‌الملل:

جامعه جهانی دیگر روایت‌های دروغ رسانه‌های غربی درباره صهیونیست‌ها را باور نمی‌کند

قادری گفت: حضور همه جانبه مردم در سراسر دنیا روش‌های ریاکارانه صهیونیست‌ها را خنثی می‌کند و هیچ انسان آزاده‌ای نیست که دروغ‌های آن‌ها را باور کند.

محمد قادری کارشناس روابط بین الملل در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه گفت‌و‌گوی ویژه خبری درباره علت سکوت نظام حقوقی بین المللی در کشتار کودکان غزه گفت: برای اولین بار در اقصی نقاط دنیا شاهد یک حمایت همه جانبه از اقشار و گروه‌های مختلف کشور‌های متفاوت از آرمان‌ها و ملت فلسطین و مظلومیت آن‌ها هستیم و در نقطه مقابل در اوج انزجار، نفرت و کینه از رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی که تمام مرز‌های اخلاقی را رسما زیر پا گذاشته هستیم.

وی افزود: موضوع مهم آن است که در گذشته در مجامع بین المللی در فضای رسانه‌ای زمانی که طرح بحث می‌شد درباره مظلومیت فلسطینی‌ها معمولا رژیم صهیونیستی‌ و غربی‌ها سعی می‌کردند از جنایات خود شانه خالی کنند و این حضور همه جانبه مردم در سراسر دنیا روش‌های ریاکارانه را خنثی می‌کند و هیچ انسان آزاده‌ای در دنیا نیست که بخواهد و بتواند دروغ‌های صهیونیست‌ها را باور کند.

وی ادامه داد:‌ نکته مهم آن است که در رسانه در ۴۰ روز گذشته تاکید بر شکست اطلاعاتی صهیونیست‌ها می‌شد، اما به نظر من مهمترین شکست اصلی آن‌ها شکست در روایت و حوزه رسانه‌ها است. در سال‌های گذشته آن‌ها تلاش گسترده‌ای داشتند که جای ظالم و مظلوم را عوض کنند و خود را مظلوم نشان دهند، اما این فضا و گستردگی نشان دهنده آن است که دیگر جامعه جهانی و خصوصا مردم  روایت‌های مخدوش و دروغ رسانه‌های غربی را باور نمی‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار