مظلومیت و مقاومت مردم فلسطین در تاریخ ماندگار شد

استاندار لرستان گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در حال نسل کشی مردم مظلوم غزه است اما با این اقدام، مظلومیت و مقاومت ملت فلسطین و حماسه صبر آنها در تاریخ ماندگار شد.

فرهاد زیویار در تجمع ضد صهیونیستی مردم خرم آباد و محکومیت جنایات اسراییل در نوار غزه گفت: کشتن دیوانه وار مردم غزه از جمله زنان و کودکان بی دفاع، موجب ذلت رژیم صهیونیستی شده است.

وی تصریح کرد: صبر و مقاومت امروز مردم فلسطین در امتداد نهضت امام حسین (ع) است و همانگونه که حضرت زینب (س) فرمودند چیزی جز زیبایی در کربلا ندیدند ، امروز این مقاومت و روحیه شهادت طلبی مردم غزه عین زیبایی است و آزداگان دنیا نیز بر این امر واقف هستند.

وی بیان کرد: امام حسین(ع) در عین زببایی جان خود را فدای عدالت کرد و امروز نیز ملت فلسطین در ادامه راه نهضت عاشورا، جان خود را برای شان کشورشان نثار می کنند و در مقابل حملات دیوانه وار اسراییل ایستاده اند.

استاندار لرستان ادامه داد: در مقابل ، مشتی درنده خوی ظالم با محاسبات دنیوی، مردم فلسطین را قتل عام می کنند اما بدون شک در آینده اسمی از آنها نخواهد بود و فلسطین با افتخار ماندنی است.

زیویار همچنین گفت: مردم لرستان همانطور که در ادوار مختلف، مدافعان نهضت مقاومت بوده اند امروز نیز از نهضت مقاومت و ملت مظلوم و مقتدر فلسطین حمایت می کنند و خواستار توقف حملات وحشیانه به مردم بی دفاع از جمله کودکان هستند.

گفتنی است تجمع و راهپیمایی های ضد صهیونیستی مردم لرستان در محکومیت اقدامات اسراییل، در نقاط مختلف استان صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار