معاون سیاسی اجتماعی استاندار:

حکمرانی مردمی جزو افتخارات سیستان و بلوچستان است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در گفتمان امامین انقلاب، مردم محور اصلی هستند و این موضوع مهم در دولت سیزدهم نیز پیگیری و اجرا می‌شود.

 رضا شریفی در نخستین اجلاسیه مردمی سازی دولت در سیستان و بلوچستان بیان کرد: خوشبختانه احوال این استان رو به بهبود است که مهمترین دلیل این حال خوش نیز پایبندی مردم به اعتقادات دیرینه و سنت‌هایی مردم‌داری است.

وی افزود: در سیستان و بلوچستان علما، ریش‌سفیدان و بزرگان شیعه و سنی همواره در کنار دولت و به فکر مردم بوده‌اند و همین مسأله موجب شده که مورد وثوق و اعتماد جوانان بوده و هستند و در عرصه‌های حساس استان نیز منشا اثرات خیر زیادی شده‌اند.

به گفته معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان؛ در جریانات اغتشاشات پیش‌آمده استان، مردم و ریش‌سفیدان نقش مهمی در کاهش التهابات داشته‌اند که جای تقدیر دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم سیستان و بلوچستان پیام خدمت بی منت را از خادمان خود در دولت دریافت کرده و به آنها اعتماد کرده‌اند و این امر وظیفه مدیران دولتی را سنگین‌تر کرده و مکلف هستند تا به فرآیند خدمت‌رسانی خود به مردم، عمق و سرعت و قوت ببخشند.

به گفته شریفی؛ سیستان و بلوچستان استان تهدیدات و فرصت‌های متنوع است که باید فرصت‌ها را در راستای پیشرفت استان بکار بگیریم و برای مقابله با تهدیدات نیز راهکارهای مقابله‌ای مردم پایه متناسبی تدوین شود که تا امروز نیز اتفاقات خوبی افتاده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار