در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

پیشرفت ٣٠ درصدى پروژه باغ راه حضرت فاطمه‌الزهرا (س)

مدیرعامل سازمان نوسازى شهر تهران گفت: پروژه باغ راه حضرت فاطمه(س) بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهر تهران است که مقیاس آن ۹/۵ کیلومتر است.

مهدى هدايت مدیرعامل سازمان نوسازى شهر تهران صبح امروز در حاشيه بازيد خبرنگاران از پروژه هاى مسكونى سازمان نوسازى پايتخت اظهار كرد: پروژه باغ راه حضرت فاطمه بزرگ‌ترين پروژه بازآفرینی شهر تهران است كه مقياس آن ۹/۵ کیلومتر است.

وى بيان كرد: اين پروژه محدوده هاى گردشگرى منطقه ١٨ را به دره كن متصل مى‌كند و لايه جديدى را در تهران ايجاد مى‌كند همچنين در محدوده منطقه ١٨ بيش‌تر فضاهای اشتغال و دانش بنيان را فراهم كرديم، و خدمات در منطقه ١٧ و ١٨ در حال تامين شدن است.

هدايت تصریح كرد: ۵ پيمانكار در پروژه فعال هستند و ٣٠ درصد هم پيشرفت فيزيكى داشتيم؛ اين پروژه فرصتى براى شهر تهران است و تاثير زيادى در كم كردن فاصله شمال و جنوب شهر دارد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به فضا‌های پیش‌بینی شده در فرایند اجرای این پروژه تصریح کرد: برای ۶ کیلومتر از ۹.۵ کیلومتر پروژه باغ‌راه حضرت زهرا (س) در منطقه ۱۸ فضا‌های دانش‌بنیان و مراکز اشتغال در نظر گرفته شده است و در منطقه ۱۷ نیز با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن امامزاده حسن فضای رویدادی و مذهبی در این قسمت پیش‌بینی شده است.

وی در ارتباط با هزینه پیش‌بینی شده در خصوص احداث پروژه باغ‌راه حضرت زهرا گفت: اعتبار در نظر گرفته شده ۲ هزار میلیارد تومان است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در خصوص زمان بهره‌برداری پروژه باغ‌راه حضرت زهرا (س) تصریح کرد: تا پایان سال بیش از ۸۰ درصد از این پروژه تکمیل خواهد شد و بخش‌هایی که آماده شوند به بهره‌برداری خواهند رسید و مابقی در سال آینده مورد بهره‌برداری کامل قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار