حمله تند بهروز رهبری فرد به مدیران استقلال و پرسپولیس

مدافع اسبق پرسپولیس اظهارات تندی نسبت به مدیران عامل استقلال و پرسپولیس در حمایت از یحیی گل محمدی داشت.

بهروز رهبری‌فرد در تازه‌ترین اظهارات خود در مورد مدیر عامل استقلال گفته است: آقای خطیر عزیز، شما یا مطالعه‌ات کم است یا از وقتی آمدی استقلال چهار تا فوتبال دیدی. من احترام خاصی برای همه دارم، اما این حرف شما خنده دار است. جایی که کریم باقری و علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا دارند و حتی مهرداد میناوند که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده و جلوی منچستریونایتد بوده، هستند، شما چطور در مورد جواد نکونام که در آسانسور لالیگا بازی کرده، صحبت می‌کنی. خودت برو این اسامی را کنار هم بگذار تا ببین به چه نتیجه‌ای می‌رسی. من فکر نکنم خود نکونام دنبال این موارد باشد، اصلا الان بحث مربیگری است، جواد نکونام کدام افتخارات یحیی را داشته است؟

وی در ادامه از مدیران پرسپولیس انتقاد کرد و گفت: وقتی شما دانش کارتان را نداشته باشید، وقتی آقای درویش و هیئت‌مدیره نمی‌دانند فوتبال چیست، همچین تصمیماتی می‌گیرند. آقای درویش شما نمی‌دانی باید کی مصاحبه کنی و کی مصاحبه نکنی. آقای گل‌محمدی نرفته سر تمرین، شما می‌روید سر تمرین عکس و فیلم می‌گیرید، کجای دنیا اینطور است؟ شما فقط دوست دارید داخل قاب باشید.

رهبری فرد ادامه داد: من نامه را کامل نخواندم، اما خلاصه‌اش را خواندم. آخر داستان این بود که آقای درویش شما نباید باشی و بروی. دیگر وقتی کار به اینجا برسد یعنی آقای درویش شما نمی‌توانی تیم را جمع کنی. نمی‌شود یک تیم کامل ۳۵ نفره را عوض کرد، اما مدیرعامل را می‌شود. آقای درویش شما اگر پرسپولیس را دوست داری، وقتش است که الان خیلی شیک از پرسپولیس استعفا بدهی و بروی. با بودن شما حواشی به پایان نخواهد رسید و اگر بخواهید بمانید فقط به تیم آسیب می‌رسانید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۹:۳۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
داداش بهروز ایول
آخرین اخبار