پیام تبریک استاندار کردستان به مناسبت هفته بسیج

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به تمام بسیجیان استان تبریک گفت.

به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، در پیام تبریک اسماعیل زارعی کوشا، ضمن اشاره به ابتکار ماندگار امام راحل در تشکیل بسیج مستضعفین، بر نقش این نهاد در مردمی سازی حکمرانی تاکید شده است.

در ادامه این پیام آمده است: «تشکیل بسیج مستضعفین ابتکار ماندگار امام راحل (قدس سره) برای مردمی سازی حکمرانی و رمز موفقیت جمهوری اسلامی و پیروزی‌های تاریخی ملت بزرگ ایران در صحنه‌های گوناگون بویژه دفاع مقدس بوده است.»

پیام سپاه بیت المقدس استان کردستان به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج

سپاه بیت المقدس کردستان هم در پیامی به همین مناسبت آورده است: پنجم آذرماه، یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادمان فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین است.

در بخشی از این پیامی آمده است: بسیج میعادگاه اقشار مختلف مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن جهت دستیابی به اهداف تشکیل تمدن نوین اسلامی است.

این پیام می‌افزاید: دفاع جانانه در هشت سال دفاع مقدس، نقش آفرینی تمام قامت در سازندگی کشور پس از جنگ تحمیلی، مشارکت در توسعه همه جانبه علمی، مقابله غیرتمندانه با تهاجم فرهنگی و نفوذ بی امان دشمن و دفاع از حریم دین وکشور، همگی نشان از عمق تفکر انقلابی، بصیرت ولایی، اراده خلل ناپذیر و اقدام عاشورایی و به هنگام بسیجیان دارد که نشات گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) بوده وتمامی دراین نهاد انقلابی ومردمی گرد آمده است.

در ادامه این پیام آمده است: بی تردید، بسیجیان استان کردستان با پیروی از رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا و پیشرفت‌های علمی و فکری خود با رویکرد خدمتگزاری به مردم و ترویج تفکر وفرهنگ بسیجی در محیط کار آماده‌ی حماسه‌ای دیگرند.

فرمان تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذر ۱۳۵۸ از سوی حضرت امام خمینی (ره) صادر شد و از ۲۹ آبان تا پنجم آذر هر سال بنام هفته بسیج نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.