رئیس کل ستاد نیروهای مسلح عنوان کرد؛

پیشرفت در سپاه ثارالله استان کرمان

سرلشکر باقری با اشاره به مجموعه گزارشات احصا شده، گفت: این گزارشات بیانگر پیشرفت در سپاه ثارالله استان کرمان است که جای تشکر دارد.

سرلشکر محمد باقری شامگاه امروز دوشنبه ۲۹ آبان ماه جاری همزمان با اولین روز هفته بسیج با فرماندهان ارشد سپاه ثارالله استان کرمان با هدف ارزیابی و نظارت مستقیم و بررسی روند گزارش‌های واصله دیدار کرد.

سرلشکر باقری، رئیس کل ستاد نیروهای مسلح در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: درختی که شهید سلیمانی غرس کرد، امروز ثمره آن را به‌خوبی می‌بینیم.

 او ادامه داد: هفته بسیج را به بسیجیان عزیز و همه عزیزان خدمتگزار در بسیج تبریک عرض می‌کنم.

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح با اشاره به مجموعه گزارشات احصا شده بیان داشت: این گزارشات بیانگر پیشرفت در سپاه ثارالله استان کرمان است که جای تشکر دارد و از همه زحمات و تلاش‌های صورت گرفته قدردانی می‌کنم.

سردار نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز گفت: این جمع بندی با حضور، رئیس ستاد، هیئت رئیسه و سپاه و سازمان بسیج کشور، در خصوص اقدامات انجام شده و سطح خدمات ارائه شده، سپاه و همه سطوح نیرو‌های نظامی و انتظامی انجام شد.

او افزود: برای دستیابی به این جمع بندی، به مدت ۳ هفته معاونان و رده‌های تخصصی، فعالیت‌هایی همچون رزم و اقدامات فرهنگی و تبیینی را به صورت میدانی زیر نظر داشتند و از سویی همه فعالیت‌های یک ساله نهاد‌هایی همچون: سپاه و نیرو‌های نظامی و انتظامی را مورد ارزیابی و تحلیل قرار دادند.

سردار نظری ابراز امیدواری کرد: با این تحلیل، بررسی و جمع بندی اقدامات و خدمات صورت گرفته در عرصه‌های مختلف برای رفع کاستی ها، نقایص احتمالی و درنهایت، مردم یاری، مردم یاوری و امنیت پایدار، گام برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.