۱۱ مسابقه والیبال تا پایان سال در قم برگزار می‌شود

دبیر هیأت والیبال استان قم گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال در بخش دختران ۶ مسابقه و در بخش پسران ۵ مسابقه دیگر را برگزار خواهیم کرد.

علی عبدالحی دبیر هیأت والیبال استان قم ظهر امروز ، با اشاره تقویم مسابقات این هیأت در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۲ عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که ابتدای سال در هیئت رییسه انجام شده، تا پایان سال جاری در بخش دختران ۶ مسابقه و در بخش پسران ۵ مسابقه دیگر را برگزار خواهیم کرد.

دبیر هیأت والیبال استان قم افزود: لیگ آینده‌سازان در بخش پسران به مناسبت گرامیداشت روز دانش‌آموز با حضور ۱۱ تیم از یازدهم آبان‌ماه آغاز شده و مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات با حضور تیم‌های فدک، مهر، آذین و سبحان نهم آذرماه در سالن پیامبراعظم (ص) برگزار خواهد شد.

عبدالحی تصریح کرد: قرار بود مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات تا پایان آبان برگزار شود، اما با توجه به برگزاری مسابقات لیگ دسته اول والیبال در قم و کمبود سالن مخصوص والیبال، امکان برگزاری این مسابقات فراهم نبود.

دبیر هیأت والیبال قم با اشاره به حضور نمایندگان قم در لیگ دسته اول والیبال کشور گفت: امسال دو تیم افق و مقاومت کریمه نمایندگان والیبال قم در این مسابقات بودند که آخرین بازی‌ها در دور رفت مسابقات روز گذشته به پایان رسید.

او ادامه داد: بر اساس اعلام فدراسیون، دور برگشت مسابقات در ۲ گروه A و B از ۱۳ آذرماه برگزار می‌شود و در گروه اول تیم مقاومت کریمه قم در مجموعه ورزشی انقلاب کرج به مصاف تیم شهرداری فردیس خواهد رفت.

دبیر هیأت والیبال استان قم عنوان کرد: همچنین در گروه دوم نیز از ۱۳ آذرماه تیم افق قم در سالن پیامبر اعظم (ص) از تیم رازین پلیمر میزبانی می‌کند.

عبدالحی با اشاره به تعامل هیأت والیبال استان قم با ۲ تیم افق و مقاومت کریمه، تاکید کرد: هیأت والیبال در طول این مدت سعی کرده نهایت تعامل را با این ۲ باشگاه داشته باشد، بهترین سانس‌های تمرین به صورت کاملا رایگان در اختیار این ۲ تیم قرار داده شده و همچنین در حوزه تامین تدارکات و... سعی کردیم کمک حال این دو باشگاه خوب قمی باشیم.

دبیر هیأت والیبال قم با اشاره به اعزام تیم‌های قمی به مسابقات کشوری، عنوان کرد: در دوره جدید ریاست هیأت والیبال تلاش کردیم تا حدتوان تیم‌های قمی را در مسابقات کشوری حاضر کنیم.

عبدالحی بیان کرد: رئیس هیات والیبال استان قم در خصوص مطالبات ورزشکاران و پیگیری‌های امور مدیریتی هیأت مسائل را به جد پیگیری می‌کند و در همه جلسات مربوطه حاضر می‌شود.

دبیر هیأت والیبال استان قم افزود: باتوجه به اینکه وی از خانواده والیبال بوده و در دوره قبلی نیز نایب دبیر هیأت بوده، شناخت خوبی از مشکلات و نیاز‌های این رشته در قم دارد و بدین جهت تا به امروز عملکرد خوبی داشته است.

دبیر هیأت والیبال استان قم در پایان مطرح کرد: رشته والیبال در قم ظرفیت خوبی دارد، بدین خاطر که هیأت والیبال استان در تلاش است با استفاده از ظرفیت‌های مختلف این رشته ورزشی را توسعه داده و از تجربه مربیان بازیکن‌ساز و با کارنامه قمی در راستای ارتقا سطح فنی و کیفی این رشته استفاده کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار