فرمانده سپاه سلمان:

تفکر و فرهنگ بسیج معطوف زمان و مکان خاص نمی‌شود

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: تفکر و فرهنگ بسیج جهان شمول است و معطوف به زمان و مکان خاص نمی‌شود.

 سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی  در یادواره شهدای وحدت و امنیت که در شهر چابهار برگزار شده بود، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، افزود: شهدا زنده هستند و در نزد خداوند متعال روزی می‌خورند؛ و جایگاه آن‌ها در بهشت برین است.

وی تصریح کرد: شهدا ویژگی‌هایی داشتند که خداوند متعال آن‌ها را طلبید و انتخاب کرد؛ خداوند شهدا را انتخاب کرد و برگزید و خون بهای آنان نیز خود خداوند می‌باشد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تفکر بسیجی از گذشته و دیرباز وجود داشته است، تاکیدکرد: بسیج چیزی جز تفکر حق طلبی، تفکر دفاع از مظلوم، تفکر مقابله با ستم و استکبار نیست و امام خمینی رحمت الله با شناخت دقیق نسبت به تاریخ، ضرورت سازماندهی این فرهنگ را احساس و دستور تشکیل این شجره طیبه را صادر کرد.

سردار شفائی گفت: شجره طیبه بسیج در پیدایش انقلاب اسلامی نقش داشت و در دوران مبارزاتی انقلاب و در تاسیس و استمرار آن نیز نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

وی افزود: تفکر و فرهنگ بسیج جهان شمول است و معطوف زمان و مکان خاص نمی‌شود؛ بسیج در مسائل مختلف انقلاب اسلامی گاهی اوقات کمک کننده، گاهی تکمیل کننده و در مواردی نیز تمام کننده بوده است و این فرهنگ و تفکر همچنان ادامه خواهد یافت.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اگر تفکر مسوولان استان و شهرستان ما بر پایه تفکر بسیج باشد، می‌توانیم بر تمامی مشکلات خود غلبه کنیم.

وی تصریح کرد: امروز در جریان جنگ غزه همه ما در معرض امتحانی بزرگ هستیم؛ همه مسوولان کشور‌های جهان بویژه کشور‌های اسلامی در معرض آزمایشی بزرگ قرار دارند؛ امروز واژه حقوق بشر، دفاع از مظلوم، مقابله با ستم که سال‌ها در مجامع بشری گفته شده به فراموشی سپرده شده است.

سردار شفائی افزود: امروز در نبرد بین حق و باطل که در فلسطین جریان دارد، همه جبهه باطل و جبهه استکبار با تمام توان به میدان آمده تا شکست رژیم صهیونیستی را جبران کنند، اما همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این شکست قابل ترمیم نخواهد بود.

وی تاکید کرد: جبهه استکبار به دنبال جبران شکست تاریخی خود در عملیات طوفان الاقصی هست و در این راه از هیچ جنایتی فروگذار نکرده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مردمان دنیا به ویژه مردم عزیز ایران در جریان دفاع از مردم مظلوم فلسطین نمره قبولی گرفته اند؛ در اقصی نقاط جهان حتی کشور‌های مستکبر حامی اسرائیل راهپیمایی‌های بزرگی در دفاع از فلسطین برگزار شده که نشان می‌دهد آگاهی مردم نسبت به جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی بالا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار