جذب ۲۲۰۰ خیر در حوزه مبارزه با مواد مخدر/ ایجاد بیش از ۳۰۰۰ شغل برای معتادان بهبودیافته

مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر از راه‌اندازی مجمع خیرین یاریگران زندگی در چند استان خبر داد.

مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر از راه‌اندازی مجمع خیرین یاریگران زندگی در ۲۲ استان خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۲۲۰۰ خیر در حوزه مبارزه با مواد مخدر جذب شدند و با کمک این خیرین بیش از ۳۰۰۰ شغل ایجاد شده است.

فرزین رحیم نظری با اشاره به تشکیل مجمع خیرین یاریگران زندگی اظهار کرد: از سال گذشته با تدبیر دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر بنا شد که مجمع خیران یاریگران راه‌ندازی شود و تاکنون در ۲۲ استان این مجمع در حال فعالیت است.

وی افزود: تاکنون حدود ۲۲۰۰ خیر در حوزه مبارزه با مواد مخدر جذب شده‌اند و با کمک این خیرین بیش از ۳۰۰۰ شغل ایجاد شده است.

مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه عمده فعالیت این خیران در زمینه ایجاد اشتغال برای معتادان بهبودیافته از مواد مخدر حین درمان بوده است، گفت: این خیران در مراکز ماده ۱۶ و مراکز درمانی سوله می‌سازند و کارگاه تجهیز می‌کنند و بهبودیافته‌ها یا خانواده‌های بهبودیافته‌ها را به کار می‌گیرند.

رحیم نظری یادآور شد: از حدود یک سال و نیم گذشته تاکنون بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان از خیرین جذب اعتبار صورت گرفته است. حدود ۲۰۰ میلیارد نیز اهدای زمین و کمک غیرنقدی انجام شده است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص چشم‌انداز ستاد در این زمینه اظهارکرد: از برنامه بسیار جلوتر هستیم و استقبال خوبی صورت گرفته و ۳۰۰۰ شغل ایجاد شده است. زمانی چرخه درمان تکمیل می‌شود که شغل ایجاد شود و از این طریق این کار را انجام می‌دهیم.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار