مردم برای خودرو دست‌دوم بیشتر از خودرو صفر هزینه نکنند

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو مشهد گفت: بازار خودرو درحال ریزش قیمت است و مصرف‌کننده‌ای هم نیست و برای این بازار مریض فعلاً درمانی نمی‌توان یافت.

حسین حسینی رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو مشهد گفت: بازار خودرو روزبه‌روز خراب‌تر می‌شود و درحال ریزش قیمت است و مصرف‌کننده‌ای هم نیست و برای این بازار مریض فعلاً درمانی نمی‌توان یافت.

او افزود: مردم اکنون انگیزه‌ای برای خرید ندارند و نمایندگی‌ها با فروش لیزینگی و شرایطی خودرو را به مشتری می‌دهند و این سبب کاهش شدید قیمت به خصوص در خودرو‌های داخلی دست‌دوم شده است.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو مشهد ادامه داد: اختلاف قیمت خودرو در نمایندگی‌ها و بازار باید به صفر برسد تا این تعادل در بازار برقرار باشد درغیر این صورت همچنان کاهش قیمت را شاهد خواهیم بود.

حسینی بیان کرد: امیدواریم بازار به قیمت‌های واقعی خودش برسد و سرمایه‌گذار به این بازار برگردد. مسلماً قیمت نمایندگی نباید از قیمت بازار کمتر باشد. باید قیمت‌ها واحد شود تا مردم ضرر نکنند و مصرف‌کننده برای ماشین دست‌دوم نباید بیشتر از خودرو صفر هزینه کند.

او تصریح کرد: توصیه می‌شود مردم در خرید عجله نداشته باشند و بررسی کنند قیمت‌ها حتماً کارشناسی باشد. میزان شکایات درباره اختلاف قیمتی در خصوص نوسانات بازار افزایش پبدا کرده است به‌طوری‌که افرادی در گذشته خرید داشتند و بعد خودرو ارزان‌تر شده است.

برچسب ها: خودرو ، کاهش قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.