رییس کل دادگستری اردبیل:

بسیج بازوی قدرتمند برای حفظ اقتدار ایران اسلامی است

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: بسیج بازویی قدرتمند برای حفظ اقتدار ایران اسلامی است که در طول تاریخ پس از انقلاب اسلامی هیچگاه دچار انحراف و بی‌راهگی نشد.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو با اشاره به به سالروز تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) و هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج نماد فداکاری، بصیرت، اقتدار و ایثار و بسیجی کسی است که بی‌منت مال و جان خود را در راستای پاسداری از اسلام فدا می‌کند.

او با بیان اینکه نام بسیج همواره یادآور مکتب عشق، ایثار و خدمت بی‌منت برای مردم از جنس مردم است، گفت: نیرویی که در طول تاریخ پس از انقلاب اسلامی هیچگاه دچار انحراف و بی‌راهگی نشد و همواره در خط امام و رهبری به عنوان بازویی قدرتمند برای حفظ اقتدار ایران اسلامی با صلابت ایستادگی کرد.

رئیس کل دادگستری و رئیس شورای عالی قضائی استان اردبیل بیان کرد: تفکر و رویکرد بسیج حاکم در جامعه ضامن پایداری ارزش‌ها و هنجار‌های انقلابی و اصلی‌ترین ستون اقتدار، پیشرفت و توسعه کشور است.

حجت‌الاسلام کثیرلو ادامه داد: اقشار و گروه‌های گوناگون با تخصص‌های مختلف در تعهد به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی توانسته در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و نظامی کشور ایفای نقش کنند.

او ضمن تبریک فرا رسیدن ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به همه بسیجیان خاطرنشان کرد: توفیق روز افزون برای همه‌ی سربازان جان بر کف رهبر معظم انقلاب را از خداوند متعال خواستاریم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.