سردار تنگسیری: 

جنایات صدام در دوران جنگ تحمیلی را در غزه شاهد هستیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جنایات صدام در دوران جنگ تحمیلی را در غزه شاهد هستیم، گفت: ما در دوران دفاع مقدس در مقابل ۸۰ کشور ایستادیم و  بدانند ما حق هستیم و در این راه ما پیروزیم.

 سردار دریادار علیرضا تنگسیری در مراسم بزرگداشت حماسه چهارم آذر ماه شهرستان اندیمشک که در تالار اجتماعات امام خامنه‌ای مجتمع فرهنگی فجر اهواز برگزار شد، گفت: رژیم بعثی عراق در چهارم آذر ماه سال ۱۳۶۵ با ۵۴ هواپیما در یک ساعت و چهل و پنج دقیقه شهر اندیمشک را در یک حمله بی سابقه مورد بمباران قرار داد.

او  افزود: شهر اندیمشک شهر مقاومت است که در دوران دفاع مقدس ۶ هزار و ۵۰۰ رزمنده از این شهر به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند و در دفاع از حرم اهل بیت (ع) هشت شهید والامقام را تقدیم کرده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ما باید به احترام هزار شهید این شهرستان که تحسین  حضرت امام خمینی (ره) را برانگیخت ایستاد و ما به این شهر افتخار می‌کنیم.   

سردار دریادار تنگسیری با اشاره به اینکه جنایات صدام در دوران جنگ تحمیلی را در غزه شاهد هستیم، گفت:  اسرائیل غاصب مردم بی گناه را بمباران می‌کند و به مدارس و بیمارستان‌ها حمله می‌نماید و  این  جنایت کاران انسان نیستند و حیوان‌هایی هستند در لباس انسان.

او افزود:  ما در دوران دفاع مقدس در مقابل ۸۰ کشور ایستادیم و  بدانند ما حق هستیم و در این راه ما پیروزیم.

در روز چهارم آذرماه ۶۵، تعداد ۵۴فروند جنگنده رژیم بعثی عراق، به مدت یک ساعت چهل و پنج دقیقه به صورت بی رحمانه مردم اندیمشک را مورد حمله ناجوانمردانه قرار دادند و   صد‌ها نفر از مردم بی دفاع به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۷:۴۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۲
سلام و درود خداوند بر سردار. واقعا ۸سال جنگیدیم با بیش از ۸۰ کشور که به عراق کمک میکردن. عراقیها هم مثل اسرائیلیها فکر میکردن ۳ روزه به پیروزی میرسند. مرگ بر اسرائیل و آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۰۴ آذر ۱۴۰۲
هر دو طرف میکشند والله اکبر میگویند وخود را برحق میدانند ولی در اشتباه هستند والبته خودشان میدانند ولی منافعشان اجازه نمی دهد اقرار کنند وهم چنان آتش هر جنگی را در هرکجای دنیا شعله ور میکنند