مشارکت مردم در انتخابات نمایش قدرت و انسجام ملی است

استاندار قزوین گفت: همیشه مردم با مشارک گسترده در انتخابات به فراخوان‌های دشمن جواب منفی داده اند.

اعلایی در نشست با بسیجیان اقشار گفت: انتخابات یکی از فرصت‌های قدرت نمایی جمهوری اسلامی است و همیشه دشمنان با تمام توان برای عدم حضور مردم اقدام می‌کنند در حالی که ملت ایران با یک رفراندوم به آن‌ها جواب منفی می‌دهند.

وی افزود: در انتخابات وظیفه روشنگری و تبیین داریم تا انتخاب‌های کیفی انجام شود و باید مراقبت کنیم که منشا‌های آلوده به فساد در انتخابات نقش نداشته باشند.

استاندار گفت: قطعا در نظام جمهوری اسلامی زمینه‌های فساد سیستماتیک وجود ندارد، اما شبکه‌هایی از صاحب نفوذان در استان را شاهد هستیم.

اعلایی افزود: پذیرفته نیست که بخواهیم با مقوله‌های فساد کنار بیاییم. حمایت از صاحب نفوذان هم جزو حداقلی‌های فساد است.

وی اضافه کرد: در حوزه‌هایی مثل زمین، آب و مجوز‌ها درگیر فساد‌هایی هستیم که در جمهوری اسلامی جایگاه ندارد.

استاندار گفت: در واگذاری زمین، مسایل خودرویی و نگرانی مردم از برخورد با فساد شرایط را پیچیده کرده است.

اعلایی افزود: در زمینه اتباع خارجی جزو استان‌های ته جدول هستیم که تعداد مهاجران آنچنان قابل توجه نیست. ساختار مردمی برای نظارت بر اتباع خارجی ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای زیرساخت‌های فرهنگی در مهرگان هم منابعی جذب شده است. در آموزش و پرورش هم خلع فرهنگی پوشش داده خواهد شد.

کاظمی معاون سیاسی امنیتی استاندار هم گفت: از فعالان بسیج که در تامین امنیت، کمک به محرومین و سایر حوزه‌ها حضور دارند قدردانی می‌کنم.

کاظمی افزود: سال گذشته در موضوع اغتشاشات و امسال هم به تبع فراخوان‌هایی که داده شده بود شاهد آمادگی بسیج برای صیانت از اسلام و نظام بودیم.

وی اضافه کرد: بسیجیان در راستای آرام سازی فضای جامعه نقش ستودنی داشتند.

سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان هم گفت:  ۴۹۹ پروژه عمرانی به همت بسیج سازندگی در حال انجام است که به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: ۱۴۵ برنامه شاخص دار در هفته بسیج اجرا می‌شود که با خرد کردن آن به بیش از هزار برنامه می‌رسیم.

حجت الاسلام یوسفی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان هم گفت: مسایل و مشکلات پایگاهی در صورت وجود به ما ابلاغ شود تا با تشکیل یک کمیسیون این موارد بررسی و رفع شود. این مشکلات کاملا قابل رفع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار