آغاز توزیع کارت‌های هوشمند اتباع خارجی در خراسان رضوی

مدیرکل امور اتباع استان خراسان رضوی اعلام کرد در مرحله اول، ۱۳۰ هزار کارت هوشمند اتباع خارجی صادر شده که برای دارندگان کارت‌های آمایش است.

مدیرکل امور اتباع استان خراسان رضوی از آغاز توزیع کارت‌های هوشمند مهاجران از امروز در این استان خبر داد.

حسین شرافتی راد، مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت یکی از سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران خدمت به مهاجرین و پناهندگان بوده و خدمات منصفانه و عادلانه‌ای را ارائه داده است.

وی گفت: پس از راه اندازی سازمان ملی مهاجرت، خدمات ایران هدفمند خواهد شد و آنچه شایسته مهاجرین و پناهندگان است انجام می‌شود.

شرافتی راد صدور کارت هوشمند برای مهاجران را یکی از اقدامات جمهوری اسلامی ایران برای تسهیل خدمت رسانی به پناهندگان و مهاجران دانست و گفت: از امروز کار تحویل کارت‌های هوشمند به مهاجرین و پناهندگان در استان آغاز می شود.

وی گفت: در حال حاضر و در مرحله اول، ۱۳۰ هزار کارت هوشمند صادر شده که برای دارندگان کارت‌های آمایش است.

مدیرکل امور اتباع خراسان رضوی از مهاجرین و پناهندگان خواست به دفاتر مراجعه نکنند و منتظر باشند تا از دفاتر با آنها تماس گرفته و روز حضورشان به آنها اعلام شود.

وی گفت: کارت‌های هوشمند صادر شده، هم کارت شناسایی، هم خدمات بانکی و هم خدمات تلفن همراه است.

شرافتی راد درباره کارت‌های کار مهاجران نیز گفت مشکل در صدور و تمدید این کارت ها یک مشکل نرم افزاری بین وزارت کار و اداره کار بود که برطرف شده و کار تمدید این کارت ها نیز آغاز شده است.

این درحالیست که پیش از این سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: توزیع کارت هوشمند برای اتباع و مهاجران خارجی مقیم ایران از شنبه ۲۰ آبان در تماس تلفنی از طرف دفاتر کفالت، برای مشمولان آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۰۲ دی ۱۴۰۲
کارتهای هوشمند هی مگن توزیع میشود کی دیگه آذر هم رد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
از خدا میخواهم یک مسعول پیدا بشه که جلوی آمدن این وفق آنها را بگیره
آخرین اخبار