معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور:

اساسنامه آموزش فنی‌وحرفه‌ای بعد از نیم‌قرن تدوین و تصویب شد

میمنت‌آبادی گفت: اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بعد از نیم قرن فعالیت این سازمان تهیه، تدوین و تصویب شده است.

 معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان در سنندج اظهار کرد: اگرچه نرخ بیکاری در جامعه ما بالاست، اما به نیروی کار ماهر نیاز داریم و باید از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه و نهادینه کردن فرهنگ مهارت آموزی در جامعه استفاده شود.

امیر میمنت‌آبادی با اشاره به اینکه اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بعد از نیم قرن فعالیت این سازمان تهیه، تدوین و تصویب شده است و منتظر تایید شورای نگهبان است، افزود: ابلاغ و اجرای اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تحول و تحرک ویژه‌ای در حوزه آموزشی در کشور ایجاد می‌کند.

وی گفت: بیش از ۲ هزار میلیارد ریال در سفر اول رئیس جمهور برای تجهیز کارگاه و کار‌های عمرانی فنی و حرفه‌ای استان کردستان مصوب شده که تخصیص آن رونق زیادی در بخش آموزشی استان ایجاد خواهد کرد.

میمنت آبادی با بیان اینکه توانمندسازی جوانان و افراد جویای کار از طریق ارائه آموزش‌های مهارتی انجام می‌شود و این مهم وظیفه ذاتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است، تصریح کرد: اقشار مردم نیاز به مهارت‌آموزی دارند و در همین راستا مهارت‌آموزی در اولویت قرار گرفته است.

 معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه رشته‌ها و کارگاه‌های فنی حرفه‌ای متعلق به همه مردم است و همه می‌توانند از امکانات و تجهیزات این سازمان استفاده کنند، عنوان کرد: جامعه به پنجه‌های کارآمد در رشته‌های مختلف نیاز دارد و این مهم از مسیر ارائه آموزش‌های مهارتی محقق می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
تا حقوق ودریافتی کارکنان آموزش فنی وحرفه ای اصلاح نشود هیچ اتفاق سازنده ای رخ نخواهد داد حقوق ودریافتی ما شبیه به مواجب کمیته امداد شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
تمام دبیرستانیای معدل زیر 15 باید برن فنی حرفه ای