آینده جهان از آن جوانان انقلابی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش گفت:آینده جهان  از آن جوانان انقلابی است و بسیج در شوش فعال، پویا، جوان و آماده به کار در تمامی عرصه‌ها است.

سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، جهان شاهد دو ابرقدرت زور با تفکرات، لیبرالیسم و کمونیستی بود و با پیروزی انقلاب تفکر نه شرقی و نه غربی شکل گرفت.

او می‌گوید: با تفکر انقلاب اسلامی ، جمهوری اسلامی بیش از ۴۰ سال است که در جبهه حق قرار گرفته ایم و در مقابل جبهه باطل ایستادگی کرده ایم و پی در پی به پیروزی رسیده ایم.

سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی ادامه داد: جهان باطل به سردمداری آمریکا، عدالت ستیز،رو به زوال ، ترویج دهنده ی نابرابری و تحقیر کننده ملتها است که فرهنگ ابتذال را اشاعه می دهد و ویران کننده ی آزادی و کرامت انسانی است.

او جهان اسلام و جبهه حق را پرچمدار عدالت خواهی و کرامت انسانی، احیا کننده ی هویت معنوی انسان و به دنبال آزادی ملت ها از بردگی مدرن دانست و گفت: جبهه حق و جهان اسلام عدالت خواه ، شاداب، مدرن و برای حمایت از محرومان توانمند است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش می گوید: ما در نبرد با جبهه باطل چه پیروز شویم و چه به شهادت برسیم در هرصورت برنده شده ایم و شهادت را آغاز حیات جاودان می دانیم اما در تفکر جبهه باطل و دنیای آمریکایی، همه تلاش ها برای یک هدف آن هم زنده ماندن در این جهان فانی است.

برچسب ها: بسیج ، بسیجیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.