تردد موتورسواران در خطوط ویژه، معابر و تونل‌ها ممنوع!

فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران گفت: عدم استفاده از کلاه ایمنی، حرکت خلاف جهت و تردد در خطوط ویژه بیشترین تخلفات موتورسیکلت سواران است.

سرهنگ حمید طریقت گفت: با بررسی هایی که انجام گرفت، عدم استفاده از کلاه ایمنی اولین تخلفی است که توسط موتورسیکلت سواران در سطح معابر شهر تهران صورت می گیرد. 

وی افزود: حرکت خلاف جهت دومین تخلفی است که توسط موتورسیکلت سواران در سطح معابر شهر تهران انجام می شود که این تخلف بسیار خطرناک است. 

فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: روز شنبه در بزرگراه گمنام مسیر غرب به شرق راکب یکدستگاه موتورسیکلتی که همراه دو دختر ۷ و ۹ ساله خود به صورت حرکت خلاف جهت آنهم در لاین سوم سرعت در حال تردد بوده با یکدستگاه سواری جک به صورت رخ به رخ برخورد و متاسفانه دختر ۹ ساله و راکب موتورسیکلت که پدر خانواده بوده فوت و دختر ۷ ساله نیز از ناحیه پا دچار شکستگی می‌گردد که باعث آن حرکت خلاف جهت بوده و این خانواده تا آخر عمر باید تاوان اشنباه و تخلف پدر را بدهند. 

سرهنگ حمید طریقت افزود: تردد در خطوط ویژه یکی دیگر از تخلفات موتورسواران است که بسیار خطرناک است و خیلی در این زمینه تذکر داده شده است . تصادفات در خطوط ویژه خیلی فراوانی ندارد ولی اگر تصادفی هم اتفاق بیافتد حتما به سمت مرگ و فوت است. 

وی گفت: از بین سه محوری که موتورسواران مجوز تردد ندارند تونل‌ها هستند. چون داخل تونل ها بدلیل انباشت گازهای سمی و آلاینده موتورسوار تعادل خود را از دست می دهد و بدون آنکه تصادفی روی داده باشد واژگون شده و حادثه ناگواری را رقم می زنند . مورد بعدی عدم حرکت در خطوط ویژه می باشد که موتورسواران گرامی نباید در این مسیر حرکت و تردد نمایند چرا که در تصادف موتور با اتوبوس دیگر چیزی از موتور باقی نخواهد ماند .

سرهنگ طریقت گفت: موتوروسواران همچنین نباید از محورهای بزرگراهی تردد نمایند چرا که تصادفات در این معابر بسیار مرگبار و جبران ناپذیر است.

برچسب ها: موتور ، راهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
لطفاً به موتور سواران بگویید که از خط پیاده رو هم عبور نکنند و اجازه دهند ما از خط کش عابر پیاده به راحتی عبور کنیم.
یه امکانی بگذارید تا ما از رانندگانی که اینگونه تخلفات رو می کنند شکایت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
شما از پیاده رو استفاده کنید
نه وسط خیابون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
کلا تردد موتور تو اماکن مسکونی باید ممنوع بشه
آخرین اخبار