اختصاص سهمیه لاستیک دولتی به استان سمنان

مدیر کل صمت استان سمنان از اختصاص سهمیه لاستیک دولتی به استان سمنان با دستور مستقیم وزیر صمت خبر داد.

یادگار احمدی مدیر کل صمت استان سمنان گفت: در این زمینه استان سمنان نسبت به دیگر نقاط کشور با کمبود روبرو بود که در حال حاضر شش هزار حلقه لاستیک برای عرضه در بازار موجود شده است و چنانچه نیاز باشد این سهمیه افزایش می‌یابد.

احمدی در باره ذخیر سازی میوه شب عید و اقلام ماه مبارک رمضان نیز گفت: قرار است سازمان تعاون روستایی استان سمنان ۲۵۰ تن پرتقال و ۱۵۰ تن سیب و از اقلام پرمصرف ماه مبارک رمضان هم خرما خریداری و ذخیره سازی کند.

مدیرکل صمت استان سمنان گفت: برای برگزاری نمایشگاه عرضه کالا به مناسبت شب یلدا و نیز در آستانه سال نو هم قرار است برنامه ریزی و تصمیم گیری شود.

در این جلسه اعلام شد در چند روز اخیر عرضه مرغ گوشتی در بازار استان با کمبود مواجه بوده که در این زمینه هم مقرر شد با بررسی میدانی مشکل برطرف شود.

محمدرضا صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان نیز در این جلسه با بیان اینکه رفع دغدغه و نیاز مردم اولویت مسئولان است با گلایه مندی از وضعیت عرضه مستقیم کالا در مرکز استان به ویژه جنوب شهر سمنان گفت: این موضوع که از خوسته‌های به حق مردم است باید مدیریت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نرخ تورم کشور در آبان امسال را ۴۵ درصد و در استان سمنان ۴۲ درصد اعلام کرد و گفت: استخراج این آمار دلیل بر مطلوب بودن همه شرایط نیست و باید بازرسی‌ها و نظارت‌ها همچنان و با قوت ادامه داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار