نظارت بر شرکت‌های تعاونی مسکن سیستان و بلوچستان افزایش می‌یابد

در نشست مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، بر افزایش نظارت‌ها بر عملکرد تعاونی‌های مسکن استان تأکید شد.

 روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ خلیل احمد سلامی گفت: هم‌اینک ۶۳ شرکت تعاونی مسکن و عمرانی کار ساخت ۱۹۲۸ واحد مسکونی را در قالب طرح نهضت ملی مسکن استان بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه فرایند نظارت بر عملکرد شرکت های تعاونی از جمله حوزه مسکن بصورت مستمر در طی سال انجام می‌شود اظهار کرد: از ابتدای امسال تا امروز، ۴۲۸ مورد بازرسی از شرکت های تعاونی مسکن و عمرانی سطح استان انجام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: این نظارت ها شامل بازدید از دفاتر شرکت تعاونی و طرح‌های در دست احداث، صورت‌های مالی، بروز بودن مجامع عمومی و دیگر شاخص ها می‌شود.

سلامی تاکید کرد: در هر شرایطی باید از حق مردم صیانت شود، چون قانونی و اخلاقی نسبت به آنها وظیفه داریم و باید پاسخگوی عملکرد خود باشیم.

وی گفت: در تعامل با اداره کل راه و شهرسازی و نظام مهندسی، بصورت مستمر کار نظارت بر ساخت و کیفیت مصالح استفاده شده در واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن و هم‌چنین الزامات قانونی دیگر نظیر شفاف بودن صورت های مالی و بروز بودن مجامع عمومی تعاونی ها رصد و پایش خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان همچنین در این نشست با اشاره به تعهد ایجاد اشتغال اداره کل راه و شهرسازی شمال استان در سال جاری هم افزود: این تعهد به میزان ۷۴۹ نفر است که فعلا ۵۸۳ نفر ثبت سامانه رصد اشتغال شدند.

 سلامی اظهار کرد: حوزه مسکن از ظرفیت‌های پرکشش اشتغال در سیستان و بلوچستان است که می‌تواند ثبت دقیق آمار افراد مشغول به‌کار در طرح های عمرانی راه و شهرسازی به تحقق کامل تعهد اشتغال استان منجر شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.