عملیات اجرایی پل بزرگراه مرودشت - درودزن ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: عملیات اجرایی پل بزرگراه مرودشت - درودزن که بر روی رودخانه کر واقع شده تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

محمودرضا طالبان مدیرکل راه و شهرسازی فارس در بازدید از عملیات چهارخطه کردن محور مرودشت – درودزن اظهار کرد: عملیات اجرایی پل بزرگراه مرودشت - درودزن که بر روی رودخانه کر واقع شده تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و طبق برنامه ریزی انجام شده به زودی عملیات اجرایی به اتمام می‌رسد و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه این محور به طول ۴۵ کیلومتر قسمتی از راه ارتباطی شهرستان‌های مرودشت و اقلید است و همچنین تعداد زیاد روستا‌های حاشیه این مسیر که از قطب‌های مهم کشاورزی استان فارس محسوب می‌شوند باعث شده این محور از ترافیک بالایی برخوردار باشد و یکی از محور‌های پرحادثه استان به حساب می‌آید؛ به همین دلیل عملیات چهارخطه کردن مسیر از چند سال قبل در برنامه کاری اداره کل راه و شهرسازی فارس قرار گرفته است.

طالبان ادامه داد: علیرغم کمبود اعتبارات عملیات بهسازی و چهارخطه کردن حدود ۳۷ کیلومتر از مسیر فوق به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی بیان کرد: ادامه عملیات اجرایی چهارخطه کردن این محور توسط پیمانکار در دست اجراست و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم و به موقع به زودی شاهد اتمام این طرح باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار