خراسان جنوبی پایین‌ترین قیمت گوشت‌ را در کشور دارد

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: میانگین قیمتی گوشت در استان نسبت به استان‌های همجوار ومیانگین کشوری پایین‌ است.

حسینی معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: وضعیت جوجه ریزی استان با ثبات است؛ در خصوص مرغ از لحاظ میانگین قیمتی نسبت به استان‌های همجوار ومیانگین کشوری پایین‌ترین قیمت را داریم.

او افزود: در خرده فروشی مرغ به قیمت ۸۰ هزار تومان و مراکز عرضه مستقیم در شهرستان‌های بیرجند وقاین ۷۳ هزار تومان است.

حسینی همچنین به قیمت گوشت قرمز اشاره کرد وافزود: در خصوص گوشت قرمز دراستان با توجه به استان‌های همجوار پایین‌ترین قیمت را دارد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: قیمت گوشت گوسفند در بزغاله و بره نر ۴۲۰ هزار تومان، در بزغاله و بره ماده ۴۱۰ هزار تومان، ماده بز ومیش ۳۲۰ هزار تومان، گوشت گاو ماده بدون استخوان ۴۱۰ هزار تومان به صورت مخلوط، گوساله نر بدون استخوان ۴۳۰ مخلوط هزار تومان، گوشت گوساله ماده بدون استخوان ۴۲۰ هزار تومان، گوشت شترلوک ۴۷۰ هزار تومان و در هاشی ۵۲۰ هزار تومان است.

او افزود: برای تامین شکر در استان بیش از ۳ هزار تن سهمیه بخش دولتی برای تنظیم بازار استان گرفته شده است به غیر از بخش خصوصی اکنون هزار تن سهمیه دیگر در حال جذب هست و در این ماه بسته به نیاز استان توزیع می‌شود.

حسینی ادامه داد: از ابتدای سال حدود هزار و ۷۰۰ تن برنج در بخش‌های مختلف توزیع شده و در اختیار خانوار قرار گرفته است و درحال حاضر در ابان و مهر ۳۷۰ تن توزیع و بخشی نیز در حال توزیع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.