پایان انتظار؛ طارمی مقابل بارسلونا به میدان می‌رود

مهاجم ایرانی پورتو پس از دو مسابقه دوری از ترکیب تیمش دوباره به خط حمله مقابل بارسلونا بازگشت.

مهدی طارمی پس از اینکه در دو مسابقه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل هنگ کنگ و ازبکستان به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، در بازگشت به پرتغال در بازی جام حذفی برابر مونتالگره در فهرست تیمش قرار نگرفت، اما برای بازی امشب با بارسلونا به لیست و ترکیب بازگشت.

تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را دوباره در فهرست نفرات خود می‌بیند، از ساعت ۲۳:۳۰ امشب (به وقت ایران) مهمان تیم بارسلونا است تا یکی از مسابقات هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند.

مهدی طارمی که قبل از فیفا دی و در مسابقه لیگ برتر پرتغال مقابل ویتوریا گیمارش به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت و چهار شب قبل هم در جام حذفی دور از لیست بود، امشب در بازگشت به فهرست، در جمع ۱۱ نفر اصلی و خط حمله تیمش برابر بارسلونا نیز قرار گرفته و امید اول گلزنی پرتغالی‌ها است.

ترکیب تیم پرتو مقابل بارسلونا

ستاره ایرانی پورتو که در دیدار رفت مقابل بارسلونا با بدشانسی عجیبی مواجه شد و حتی یک گل زد و VAR آن را رد کرد، امید و انگیزه زیادی دارد در بازگشت به ترکیب تیمش گلزنی کند و به روند خوب خود در این تیم برگردد.

تیم فوتبال پورتو در چهار دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا ۹ امتیاز کسب کرده و می‌خواهد امشب هم در زمین بارسلونا امتیاز بگیرد و امیدوار به صعود از گروه H بماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار