انتخابات خانه مطبوعات در استان قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از برگزاری انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات قزوین در ۲۸ آذر ماه امسال خبر داد.

حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته انتخابات مجمع عمومی خانه مطبوعات استان قزوین به صورت الکترونیک از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر روز ۲۸ آذر ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: با برگزاری انتخابات خانه مطبوعات، اعضای هیئت مدیره و بازرسان این نهاد برای مدت سه سال انتخاب می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین عنوان کرد: اداره ارشاد استان حامی و پشتیبان خبرنگاران استان است و امیدواریم با راه اندازی خانه مطبوعات، شاهد انجام اقدامات و تصمیمات ارزشمندی در امور مربوط به آموزش تخصصی خبرنگاران همچنین ساماندهی و رفاه بیشتر جامعه رسانه‌ای استان قزوین باشیم.

این مسئول تاکید کرد: خانه مطبوعات استان قزوین باید فعال شود تا در حوزه فعالیت رسانه‌ها و بهبود شرایط خبرنگاران بتوان درست و قانونمند تسهیل گری کرد.

وی خاطرنشان کرد: مطبوعات و رسانه‌ها به عنوان یکی از موثرترین عوامل رشد فرهنگ عمومی کشور، نقشی اساسی در جهت تحقق اهداف انقلاب و نظام و همچنین اشاعه ارزش­‌های انقلابی و تنویر افکار عمومی دارند و انعکاس دهنده رویداد‌ها و مشکلات در راستای رفع کمبود‌ها و نواقص هستند. 

براتی تاکید کرد: قطعا اعلام نظرات، پیشنهادات و انتقادات اصحاب رسانه در جهت پویایی و بهتر شدن شرایط فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان کمک کننده و تسریع دهنده است. 

این دوره، پنجمین دوره انتخابات خانه مطبوعات خواهد بود و هم اکنون ۱۴۷ نفر از اصحاب رسانه استان در آن عضویت دارند.

در انتخابات خانه مطبوعات کاندیدا‌ها در بخش مدیران مسئول، خبرنگاران، نمایندگان روزنامه‌های سراسری، خبرگزاری‌ها و بازرس‌ها شرکت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار