همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان در رشت

همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان امروز با حضور معاون وزیر صمت در رشت برگزار شد.

گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان عصر امروز در همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان در رشت به ۶ واحد تولیدی و صنعتی نمونه و برگزیده استان اعطا شد.

حسین فرهیدزاده، رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در این مراسم به تشریح اقدامات این سازمان در خصوص اعطای گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان به واحد‌های تولیدی و صنعتی واجد شرایط کشور پرداخت و گفت: هر سال ۷۰۰ تا هزار واحد تولیدی کشور برای أخذ این گواهینامه مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرند که از بین آنها، حدود ۵۰ واحد موفق می‌شوند این گواهینامه را از وزارت صمت دریافت کنند.

او نداشتن حتی یک شکایت از سوی مصرف کنندگان را یکی از معیار‌های أخذ این گواهینامه دانست و افزود: علاوه بر آن باید معیار‌های سیزده گانه پیش بینی شده برای دفاع از حقوق مصرف کنندگان از سوی واحد‌های تولیدی متقاضی گواهینامه رعایت شده باشد.

بازدید معائن وزیر صمت از شرکت پارس خزر

معاون وزیر صمت پیش از این مراسم در ۲ واحد تولیدی دستکش گیلان و شرکت پارس خزر رشت حضور یافت و علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف این واحد‌ها، در جریان نحوه فعالیت و مشکلات احتمالی آنان در امر افزایش ظرفیت تولید و ارتقاء بهره وری در فرایند محصول قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.