اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و تخریب چهار مکان فروش مواد مخدر

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با حضور یگان‌های مختلف پلیس در کرمانشاه و تخریب چهار مکان فروش مواد مخدر خبر داد.

محمد رستمی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : در طرح ارتقای امنیت اجتماعی حدود ۱.۵ کیلوگرم مواد مخدر، ۲ هزار و ۵۱۰ سی سی شربت متادون و ۱۷۰ حبه قرص روانگردان کشف شد.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این حوزه می‌توان به شناسایی و تخریب چهار مکان فروش و عرضه مواد مخدر، دستگیری ۱۷ نفر از خرده فروشان و جمع آوری ۴۸ معتاد متجاهر اشاره کرد.

رستمی یادآوری کرد: کشف ۲۱ فقره سرقت منزل و ۲۰ فقره سرقت خودرو در کنار کشف چهار دستگاه خودرو و ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه از دیگر نتایج اجرای طرح بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش مأموران انتظامی استان ۱۸ سارق و ۲ عامل تیراندازی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی پلمب هشت واحد صنفی متخلف و صدور اخطار پلمب برای هفت واحد صنفی دیگر را یادآوری کرد و گفت: مجموع این اقدامات در راستای افزایش امنیت در جامعه و برخورد با متخلفان و مجرمان صورت گرفت.

رستمی با قدردانی از تلاش همکارانی که در طرح ارتقا امنیت اجتماعی تلاش کردند، گفت: پلیس قاطعانه با هرگونه ناهنجاری برخورد و اجازه نمی‌دهد عده‌ای با هر نیت و انگیزه‌ای باعث اخلال در نظم و امنیت جامعه شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.