۵۷۰۰ بسیجی در قزوین امنیت ساز مردم بودند

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: ۵۷۰۰ بسیجی سال گذشته هنگام اغتشاشات در کف میدان حضور داشته و امنیت ساز مردم استان بودند.

سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در اجتماع بزرگ بسیجیان با بیان اینکه هنگام اغتشاشات ۵۷۰۰ بسیجی در قزوین امنیت ساز مردم بودند، گفت: همدلی نیرو‌های نظامی در استان قزوین در کنار حضور بسیجیان بی مثال است.

وی اضافه کرد: امروز بسیجیان پر افتخار آمده‌اند تا بگویند که آماده جانفشانی برای انقلاب اسلامی و رهبری هستند و همچنان پای آرمان شهدا ایستاده‌اند.

سردار رفیعی آتانی به نقش بسیجیان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: قزوین در دوران دفاع مقدس و پس از آن بسیار خوش درخشید، رزمندگان در تیپ ۸۲ صاحب الامر و در ماموریت شمال غرب مقتدرانه عمل کردند و بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ بسیجی در این عملیات‌ها حضور داشتند.

این مسئول همچنین بر گرامیداشت خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: از یک هزار و ۶۴۰ خانواده شهید در همین هفته بسیج تجلیل و تکریم به عمل آمد و اعتقاد داریم که گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین به ظرفیت‌های معنوی قزوین اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم علمای دینی استان قزوین را نام ببریم، ۲ ساعت زمان می‌برد و این شهر همواره به عنوان دارالمومنین مشهور است.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: تمام شهدا در جغرافیای معنوی یک شناسنامه دارند، اما شهدای قزوین مثل ابوترابی، لشگری در کشور می‌درخشند و بی نظیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار