بلینکن: تل‌آویو قصد دارد جنگ را از سر بگیرد

وزیر خارجه آمریکا مدعی شده که رژیم صهیونیستی تمایلی به دائمی شدن آتش‌بس ندارد.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده، در یک کنفرانس خبری مدعی شد که رژیم صهیونیستی مایل به برقراری آتش بس طولانی مدت نیست و زمانی که حماس آزادی گروگان‌ها را متوقف کند، حملات خود را از سر خواهد گرفت.

به گزارش الجزیره، بلینکن در ادامه حمایت‌های آشکار خود از رژیم صهیونیستی گفت: «اسرائیل این حق را دارد که اطمینان حاصل کند حمله ۷ اکتبر به آن تکرار نمی‌شود». 

گفتنی است، وزیر خارجه آمریکا روز پنجشنبه به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد. وی ابتدا با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیت‌المقدس و سپس با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام‌الله دیدار کرد. وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد بلینکن در گفتگو با نتانیاهو بر ضرورت حفاظت از جان غیرنظامیان در جنوب نوار غزه در صورت از سرگیری نبرد تاکید کرده است.
از ابتدای جنگ غزه، آمریکا همواره یکی از مهم‌ترین حامیان جنایت‌های رژیم صهیونیستی بوده است. واشنگتن بدون توجه به حملات بی‌امان هوایی به غیرنظامیان غزه، چندین محموله سلاح و تجهیزات جنگی برای این رژیم ارسال کرده و همواره جانبداری دیپلماتیک خود را از تل‌آویو نشان داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۴:۵۴ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
حملات ارتش اسرائیل جنایتکار به غزه جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار و هم سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
بلینکن خدا تو رو لعنت ونفرین کنه و همچنین دولت شیطانی آمریکا واسرائیل صهیونیست را و همه همدستانتان و شرکای شما نابود بشین ان شاءالله .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو
حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید
1 - آمریکا
2 - غرب
3 - عربستان سعودی
4 - امارات
5 - ترکیه
6 - اسرائیل
7 - ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا
8 - سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
اسداله
۱۳:۱۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
این بلینکن و دولت آمریکا وحشی ترین حیوانات روی زمین هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
نابودی آمریکا و عربا بهترین خبر برای مردم دنیاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
جنگ بین عربا و آمریکا آرزوی ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
همیشه خوش خبر باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
هیچ چی تو دنیا بیشتر از جنگ آمریکا و وهابیا ما رو خوشحال نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
خدا رحمت کنه پدر و مادرا تون رو آمریکا و عربا بزنن همدیگه رو درب و داغون کنن لعنت بر پدر و مادر هر کی ناراحت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
جامعه جهانی باید رژیم صهیونیستی را در مقابل جنایاتش پاسخگو کند

اکنون که مقاومت قهرمانانه گروه‌های مقاومت فلسطینی فصل جدید و دوران سازی در تاریخ مبارزات آزادی‌خواهانه و ضد اشغالگری را در برابر دیدگان جهانیان رقم زده است، بر تمام آزادی‌خواهان و عدالت‌جویان جهان و آنان که در هوای عدالت، آزادی و کرامت انسانی تلاش می‌کنند، فرض و واجب است تا حمایت و همراهی خود را از دفاع این روزهای مدافعان فلسطینی در برابر جنایتکاران و اشغالگران صهیونیستی ابراز و اعلام کنند تا مسیر رهایی از اشغال و آزادسازی سرزمین‌های اشغالی هر چه زودتر به سرمنزل مقصود برسد و غریو شیرین رهایی و آزادی و پایان اشغال و ستم از ماذنه های قدس شریف طنین‌انداز شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
کار بسیار خوبی میکنه مام موافقیم بزنن همدیگه رو لت و پار کنن از شر جفتشون راحت بشیم
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۲۶ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
اسرائیل جنایتکار با حمایت آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از زمان «طوفان‌الاقصی» ۳۳۶۵ فلسطینی دستگیر کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۱۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
اسرائیل جنایتکار با حمایت آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار بیش از 55 سال است که فلسطین را اشغال کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
صهیونیست ها و تروریست ها 100 درصد فقط با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی و برخی کشورهای منطقه جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و امارات و ترکیه و اسرائیل و عربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
آمریکا جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه بوده است.
اروپا جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۱۴ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
آمریکا در غزه مرتکب نسل‌ کشی شده است. اسرائیل در غزه مرتکب نسل‌ کشی شده است.
به خاطر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 90 هزار خانواده در غزه بدون سر‌پناه هستند.
اسرائیل جنایتکار با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی تاکنون یک میلیون فلسطینی را بازداشت کرده است.

جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
نتانیاهو جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. نتانیاهو به علت جنایات جنگی و جنایات علیه بشر در جنگ غزه باید در دادگاه بین المللی کیفری محاکمه شود.
سران اسرائیل باید به خاطر جنایات جنگی و نسل کشی که علیه فلسطینی‌ها در نوار غزه مرتکب شدند در دادگاه‌های بین المللی محاکمه شوند، همانطور که عاملان قتل عام سربرنیتسا محاکمه شدند. هرکسی که مرتکب این بی عدالتی شود از مجازات در امان نخواهد ماند، نتانیاهو و دار و دسته اش باید در مقابل دادگاه بین المللی پاسخگو باشند، جهان باید در کنار مردم فلسطین بایستد و جامعه جهانی نیز باید به سهم خود در قبال غزه عمل کند. همه جامعه جهانی باید در توقف جنایات علیه مردم غزه نقش مهمی ایفا کنند و در برابر جنایات اسرائیل سکوت نکنند. غرب ترجیح داد چشم خود را بر کشتار غزه ببندد. غربی‌ها آنچه در غزه اتفاق می‌افتد را نمی‌بینند و نمی‌شنوند. متأسفانه کشور‌های غربی نمی‌توانند به عاملان قتل عام در فلسطین بگویند که قتل عام می‌کنند، غرب پشت سر ظالم می‌ایستد و قدرت آن را افزایش می‌دهد.


جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
آمریکا هیچ حقی در دفاع از خود ندارد.
اسرائیل هیچ حقی در دفاع از خود ندارد.
سکوت شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره جنگ غزه به نفع اسرائیل و آمریکا است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
اگه حمله کردند مقاوت از همه طرف حمله شدیدی را اغاز کنه حتی سوریه هم باید حمله کنه اسراییها خیلی عوضی و نامرد هستند و هیچ انسانیت ندارند
آخرین اخبار