طوفان الاقصی موجب عزت مردم فلسطین در دنیا

امام جمعه موقت اصفهان گفت: طوفان الاقصی موجب عزت مردم فلسطین در دنیا شد.

 امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز امروز با ابراز تاسف از ادامه یافتن جنایات نسل کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین گفت: پشت تمام این جنایت‌ها آمریکاست و دنیا هم دارد فقط تماشا می‌کند؛ البته، آزادمردان کشور‌های گوناگون، به رغم سکوت دولت ها، به دولت هایشان فشار می‌آورند.

حجت السلام و المسلمین محمودی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان افزود: طوفان الاقصی به ظاهر، علیه اسرائیل بود، اما آمریکازدایی کرد، چرا که آمریکا برای منطقه، خواب‌های آشفته‌ای دیده بود.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: اهداف آمریکا روز به روز دارد نابود می‌شود و به گفته مقام معظم رهبری، طوفان الاقصی ادامه دار است و این، تازه ابتدای کار است.

او با اشاره به اینکه طوفان الاقصی برای رژیم اسراییل، رسوایی‌های حیثیتی، سیاسی و اقتصادی به دنبال داشته است، گفت: هدف اسرائیل حذف فلسطین از ذهن هاست، اما این طوفان سبب شد که به همت مردم آزادی خواه و به برکت خون شهدا و صبر و استقامت مادران، نه تنها فلسطین حذف نشود، بلکه دنیا هم فریاد فلسطین سر بدهد.

حجت السلام و المسلمین محمودی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس گفت: مجلس تراز جمهوری اسلامی، مجلس مدرس مَسلک است که مغلوب دشمن نشود و نمایندگان آن متدین و کارآمد و مدیر و وظیفه شناس باشند

او  با اشاره به اینکه آیت الله  مدرس از ملت دفاع می‌کرد، گفت: برخی نمایندگان وارد برخی عرصه‌ها نمی‌شوند؛ چون از ریزش رای می‌ترسند و وامدار قدرتمندان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.