طرح «آوای آسمانی» در مدارس غیردولتی و هیات امنایی کردستان برگزار می‌شود

مدیر کل آموزش وپرورش کردستان از برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی دانش آموزان در مدارس غیردولتی و هیات‌امنایی با عنوان رویداد آوای آسمانی در ۱۲ آذر ماه سال جاری خبر داد.

هاشم ناظمی جلال مدیر کل آموزش و پرورش کردستان مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز «۱۱ تا ۱۷ آذر ماه» را فرصت مناسب برای تبیین و تبلیغ ابعاد مختلف ظرفیت‌های قرآنی در مدارس دانست و گفت: همه دانش‌آموزان، فرهنگیان و والدین ضمن اطلاع از روند گسترش آموزه‌های قرآن، عترت و نماز، اقدامات مؤثری را با هدف نشر و تبلیغ آموزه‌های قرآنی کلام وحی انجام دهند.

وی افزود: در این راستا، به منظور شکوفاسازی استعداد‌های قرآنی و تشویق دانش‌آموزان برای گسترش فرهنگ تلاوت و قرائت قرآن کریم و نیز تجلیل و تقدیر از نخبگان قرآنی دانش آموز مدارس غیردولتی و هیأت امنایی استان، اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان در نظر دارد بزرگترین رویداد قرآنی را همزمان با مدارس غیردولتی و هیأت امنایی کشور تحت عنوان «آوای آسمانی» برگزار کند.

ناظمی جلال گفت: این مهم همزمان با سراسر کشور در روز یکشنبه ۱۲ آذر ماه در یکی از مدارس غیر دولتی ناحیه دو سنندج با حضور مسئولین، معلمان، دانش آموزان و فعالان حوزه قرآن، عترت و نماز برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.